Tomb Raider
2560x1600 - Wysokie, FXAA
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 54 44 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 52 39 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 40 32 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 35 27 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Tomb Raider
2560x1600 - Wysokie, FXAA, TressFX
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 44 36 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 41 32 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 27 19 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 23 17 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Przechodzimy do maksymalnego trybu wyświetlania obrazu, na jaki pozwalał nasz 30-calowy monitor. Rozdzielczość 2560x1600 sprawia, że pod względem graficznym najnowszy Tomb Raider wygląda wspaniale. Wszelkie szczegóły, obiekty, krajobrazy wyglądają bardzo szczegółowo. Szkoda, że tak wysokim kosztem. W zasadzie jedynym grywalnym profilem graficznym były ustawienia „Wysokie” i to pod warunkiem, że w naszym pececie siedzi wysoko podkręcony GeForce GTX 680, albo Radeon 7970.
Tomb Raider
2560x1600 - Ultimate, FXAA
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 38 30 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 35 27 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 25 16 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 25 17 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Tomb Raider
2560x1600 - Ultimate, FXAA, TressFX
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 32 27 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 29 24 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 21 16 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 20 15 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Tak wyśrubowane ustawienia graficzne w Tomb Raiderze okazały się zbyt dużym wyzwaniem dla wszystkich ujętych w teście kart graficznych. Choć grafika wygląda przepięknie, to jednak grać się tak naprawdę nie da. Notowaliśmy zbyt duże spadki kl./s. Zapewne dopiero instalacja karty GeForce GTX Titan może przynieść akceptowalną do komfortowej zabawy liczbę kl./s.