Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 79 69 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 75 67 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 69 60 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 67 58 |
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375) | 66 57 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 66 57 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 61 51 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 54 41 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA X2, AF x16
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 42 35 |
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 40 35 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 37 32 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 36 31 |
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375) | 34 30 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 34 30 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 33 29 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 28 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W trybie Full HD bohater artykułu pozwalał nam na bezproblemowe granie bez nieprzyjemnych przycięć obrazu. Podniesienie poprzeczki i przejście do trybu 2560x1600 sprawiło, że praktycznie ciężko się przechodzi przez kolejne misje. A na pewno w momentach ostrej wymiany ognia z wrogiem.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 70 56 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 66 54 |
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375) | 64 54 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 63 53 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 61 48 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 60 50 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 59 46 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 44 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 42 33 |
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375) | 40 33 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 40 33 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 40 31 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 37 30 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 35 27 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 34 26 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 27 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Zbliżone wnioski, jak w poprzednim teście. Tryb Full HD jest naprawdę płynny, zaś uruchomienie gry w rozdzielczości 2560x1600 sprawia, że w niektórych momentach brakuje płynności obrazu.
Thief
1920x1080 - Najwyższe, FXAA, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 113 83 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 103 82 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 98 72 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 95 70 |
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375) | 94 78 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 90 76 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 87 68 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 74 54 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Thief
2560x1600 - Najwyższe, FXAA, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) | 65 51 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 60 47 |
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) | 57 41 |
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) | 55 40 |
Sapphire R9 290X 8GB Vapor-X (1030/1375) | 52 42 |
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) | 50 41 |
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) | 48 39 |
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) | 42 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pozostaje jeszcze ocena wydajności w najnowszej odsłonie gry Thief. Niższa rozdzielczość nie stanowi absolutnie żadnego wyzwania. Uruchomienie bardziej wymagającego trybu sprawia, że liczba kl./s spada prawie o połowę. Mimo wszystko przy ok. 50 kl./s można całkiem przyjemnie przechodzić kolejne etapy gry.