
Ustawienia testowe
GTA V
1920x1080, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon RX 480 (1342/2000) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1266/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
GTA V
2560x1440, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon RX 480 (1342/2000) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1266/2000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Wyższe taktowanie rdzenia umożliwiło karcie Sapphire wyprzedzić Radeona R390X i zbliżyć się do GTX 980 w rozdzielczości FullHD. W przypadku QHD obeszło się bez większych zmian, choć autorski RX 480 zmniejszył trochę dystans dzielący do droższych konkurentów.