![]()
Battlefield 4
1920x1080, Ultra Detale, MSAA x4, AF x16
Sapphire R7 265 2GB - Mantle (925/1400) | 34
27 |
Sapphire R7 265 2GB - DX (925/1400) | 33
26 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 29
24 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Battlefield 4
2560x1600, Ultra Detale, MSAA x4, AF x16
Sapphire R7 265 2GB - Mantle (925/1400) | 21
16 |
Sapphire R7 265 2GB - DX (925/1400) | 20
15 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 18
13 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Przewaga Radeona R7 265 nad rywalem widoczna jest zarówno w trybie DirectX, jak i po aktywowaniu API Mantle. Średnie 33 kl./s w Full HD jest całkiem niezłym wynikiem, a po wyłączeniu wygładzania krawędzi można odczuć spore przyspieszenie w działaniu gry.
Crysis 3
![]()
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 44
35 |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 36
26 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 35
28 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 32
25 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 30
24 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 30
23 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 28
22 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 28
22 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 26
20 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 24
18 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 20
16 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 19
15 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 18
15 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 31
26 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 27
23 |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 24
19 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 21
18 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 21
17 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 18
16 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 18
14 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 17
14 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 17
14 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 16
13 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 14
12 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Średnie 26 kl./s w rozdzielczości 1920x1080 co prawda szczytem marzeń gracza nie jest, ale trzeba przyznać, że nowość AMD i tak osiągnęła lepszy rezultat, niż rywal z obozu „zielonych”. Sytuacja powtarza się w trybie 2560x1600. Radeon R7 265 w Crysis 3 miał stosunkowo niewiele niższą wydajność od droższych akceleratorów GeForce GTX 660 i Radeon R7 270.
Grid 2
![]()
Grid 2 - DX11
1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 86
72 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 70
56 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 68
53 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 65
55 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 64
50 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 61
51 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 60
48 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 54
45 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 50
38 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 49
40 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 46
36 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 43
34 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Grid 2 - DX11
2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 71
60 |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 64
53 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 51
41 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 45
37 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45
35 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 42
35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 42
32 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 38
29 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 35
30 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 32
25 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Radeon R7 265 w Grid 2 i ustawieniu obrazu na 1920x1080 generował wystarczającą ilość kl./s, aby móc mówić o dobrym komforcie. Konkurencyjny GeForce GTX 660 był w tych samych warunkach słabszy, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę minimalną liczbę kl./s.