Dodatkowe testy w trybie 2560x1600
Jak wspominaliśmy na wstępie, dokonaliśmy kilku dodatkowych testów w trybie 2560x1600, który oczywiście jest zarezerwowany dla topowych kart graficznych. Niemniej jednak chcieliśmy wam pokazać, jak wpłynie on na relacje karty graficznej Radeon 7850 wyposażonej w 1 i 2 GB. Poniżej wyniki z przeprowadzonych testów.
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
MSI Radeon 7850 1GB (860/1200) | 25 18 |
Sapphire Radeon 7850 2GB (860/1200) | 26 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
MSI Radeon 7850 1GB (860/1200) | 32 27 |
Sapphire Radeon 7850 2GB (860/1200) | 37 32 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
MSI Radeon 7850 1GB (860/1200) | 30 23 |
Sapphire Radeon 7850 2GB (860/1200) | 32 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
MSI Radeon 7850 1GB (860/1200) | 39 28 |
Sapphire Radeon 7850 2GB (860/1200) | 40 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W tak wymagającym środowisku pojawiły się większe różnice w ilościach wyświetlanych klatek - w Dirt: Showdown widoczne gołym okiem. Nie da się jednak ukryć faktu, że Radeon 7850 w trybie 2560x1600 mieliśmy ledwo płynną animację obrazu. We znaki wdały się głównie duże spadki kl./s, co przekreśla odpowiedni komfort grania.