BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
HIS 6870 1GB TurboX (975/1150) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Toxic (970/1150) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
MSI 6870 1GB Hawk (930/1050) | ![]() ![]() |
ASUS 6870 1GB DC (915/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
HIS 6870 1GB TurboX (975/1150) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Toxic (970/1150) | ![]() ![]() |
MSI 6870 1GB Hawk (930/1050) | ![]() ![]() |
ASUS 6870 1GB DC (915/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W Bad Company graliśmy z wystarczającą płynnością, aby móc przejść większość misji w rozdzielczości 1920x1200 w najwyższych detalach graficznych. Włącznie z wygładzaniem krawędzi i filtrowaniem anizotropowym.
Jak widać po uzyskanych wynikach, podniesienie częstotliwości taktowania nie przełożyło się w odczuwalny sposób na wydajność. Różnice pomiędzy poszczególnymi akceleratorami HD 6870 są symboliczne.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
HIS 6870 1GB TurboX (975/1150) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Toxic (970/1150) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
ASUS 6870 1GB DC (915/1050) | ![]() ![]() |
MSI 6870 1GB Hawk (930/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
HIS 6870 1GB TurboX (975/1150) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Toxic (970/1150) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
ASUS 6870 1GB DC (915/1050) | ![]() ![]() |
MSI 6870 1GB Hawk (930/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis, który w najwyższych detalach graficznych jest grywalny na niewielu kartach, rzucił wyzwanie dla wszystkich opisanych autorskich Radeonów 6870. W tym również modelom HIS i Sapphire w wersji Toxic, które odznaczają się najwyższym fabrycznym przetaktowaniem. Odpowiednią płynność uzyskamy co najwyżej w rozdzielczości 1680x1050. Zaskakuje natomiast wydajność podkręconych modeli w porównaniu do innych akceleratorów – zwłaszcza do GeForce GTX 560 Ti.
CMR: Dirt2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
HIS 6870 1GB TurboX (975/1150) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Toxic (970/1150) | ![]() ![]() |
MSI 6870 1GB Hawk (930/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
ASUS 6870 1GB DC (915/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
CMR: Dirt2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
HIS 6870 1GB TurboX (975/1150) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Toxic (970/1150) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560Ti 1GB (822/1002) | ![]() ![]() |
MSI 6870 1GB Hawk (930/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
ASUS 6870 1GB DC (915/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire 6870 1GB Vapor-X (900/1050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Rozdzielczość 1920x1200 i wygładzanie krawędzi x8 – to żadna trudność dla bohaterów niniejszego artykułu. Karty Radeon 6870 oferują w Dirt 2 bardzo dobrą wydajność – zwłaszcza pod względem minimalnej liczby kl./s. W tym przypadku najwyżej podkręcone układy HD 6870 miały rezultaty na poziomie kart GeForce GTX 560 Ti i Radeon 6950.