Kartę Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach:
- standardowym 1530/1500/1770 MHz (standard/VRAM/boost)
- po ręcznym OC 1597/1600/1837 MHz (standard/VRAM/boost)
Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 77 69 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 64 57 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 63 57 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 62 57 |
GeForce RTX 2080 FE | 60 52 |
Radeon VII | 60 50 |
GeForce GTX 1080 Ti | 55 49 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 54 48 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 53 45 |
Radeon RX 5700 XT | 51 44 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 48 43 |
Radeon RX Vega 64 | 46 39 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 46 40 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 46 41 |
Radeon RX 5700 | 45 38 |
MSI GeForce GTX 1660 Super | 33 30 |
ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming OC | 29 25 |
Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | 26 22 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 130 109 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 115 104 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 115 103 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 112 102 |
GeForce RTX 2080 FE | 108 98 |
Radeon VII | 107 94 |
GeForce GTX 1080 Ti | 104 93 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 101 89 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 100 89 |
Radeon RX 5700 XT | 98 86 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 91 78 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 88 79 |
Radeon RX 5700 | 88 77 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 86 75 |
Radeon RX Vega 64 | 84 74 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 77 68 |
GeForce RTX 2060 FE | 77 68 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 69 62 |
MSI GeForce GTX 1660 Super | 65 59 |
GeForce GTX 1660 | 57 51 |
Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC [OC] | 56 50 |
Radeon RX 590 | 56 49 |
Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | 54 48 |
Radeon RX 580 | 51 45 |
GeForce GTX 1060 | 49 43 |
AORUS Radeon RX 570 | 45 39 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 38 34 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 150 119 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 141 112 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 140 111 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 139 110 |
GeForce RTX 2080 FE | 130 105 |
GeForce GTX 1080 Ti | 129 102 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 127 105 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 124 104 |
Radeon RX 5700 XT | 123 103 |
Radeon VII | 122 96 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 120 100 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 119 103 |
Radeon RX 5700 | 119 97 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 118 95 |
Radeon RX Vega 64 | 113 95 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 108 97 |
GeForce RTX 2060 FE | 107 94 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 100 90 |
MSI GeForce GTX 1660 Super | 95 85 |
GeForce GTX 1660 | 83 74 |
Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC [OC] | 82 73 |
Radeon RX 590 | 79 71 |
Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | 79 71 |
Radeon RX 580 | 73 65 |
GeForce GTX 1060 | 72 65 |
AORUS Radeon RX 570 | 63 57 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 57 50 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Oczywiście w przypadku 4-gigabajtowej karty, wyniki w 4K UHD traktujcie tylko jako ciekawostkę. VRAM łatwo przepełnić i wyniki mogą spaść nawet o połowę.
Tymczasem w QHD i FHD... Far Cry 5 nie potwierdza wyników 3DMarka. Gra korzysta z bibliotek DX11, a fabrycznie podkręcona GTX 1650 Super zbliża się do osiągów Radeona RX 590. Po dodatkowym ręcznym OC może go delikatnie wyprzedzić i zbliżyć się do GTX 1660 (bez Super).