Gry

Wstęp do testów – ustawienia graficzne

przeczytasz w 2 min.

Możliwości konfiguracji Call of Duty: Black Ops są bardzo ubogie. Różnice wizualne pomiędzy poszczególnymi poziomami ustawień są jednak odczuwalne. Największą zmianę można dostrzec po redukcji jakości tekstur, natomiast odczuć po wyłączeniu cieni i zredukowaniu poziomu anty-aliasingu.


max

min

W grze zastosowano ulepszony silnik graficzny znany z World of War. Zmiany dotyczą głównie rozdzielczości tekstur oraz jakości dynamicznego oświetlenia. Oprawa graficzna nie rzuca może na kolana, ale jest nieco lepsza od tej zastosowanej w najnowszej odsłonie Medal of Honor. Jak widać ma miejsce nietypowa tendencja. Produkuje się coraz to lepsze karty graficzne, a poziom zaawansowania grafiki stoi od jakiegoś czasu niemalże w miejscu.

Anty-Aliasing (wył., x2, x4, x8, x16) - wygładzanie krawędzi wyświetlanych obiektów.

  • Zysk w wydajności: 13 kl./s.

x0

x2

x4

x8

x16
 

Filtrowanie tekstur (bilinearne, trójlinearne) – zmiana wpływa na ostrość tekstur.

  • Zysk w wydajności: 2 kl./s.

Filtrowanie anizotropowe (0-10) - zmiana wpływa na ostrość tekstur.

  • Zysk w wydajności: 4 kl./s.

anizo min

anizo max

Jakość tekstur (niska, normalna, wysoka, ekstra) – ustawienie odpowiedzialne za rozdzielczość tekstur.

  • Zysk w wydajności: 4 kl./s.

tekstury niskie

normalne

wysokie

ekstra

Cienie (nie, tak) – opcja, dzięki której włączamy lub wyłączamy cienie zarówno statyczne, jak i dynamiczne.

  • Zysk w wydajności: 11 kl./s.

cienie off

cienie on

Ślady pocisków (nie, tak) – ślady pocisków na powierzchniach dookoła gracza.

  • Zysk w wydajności: 0 kl./s.

Ilość ciał (mała, średnia, duża) – liczba zwłok widocznych na ekranie w tym samym czasie.

  • Zysk w wydajności: 2 kl./s.
     

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login