Szczegóły tekstur: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko) – Innymi słowy rozdzielczość tekstur. Im niższa wartość, tym wyższa wydajność, natomiast tekstury będą rozmazane i brzydkie. Jednak warto zauważyć, że tekstury zaczynają wyglądać ładnie już przy normalnych ustawieniach.
Pamięć wideo: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko, domyślne) – Pozwala określić rozmiar pamięci wideo naszej platformy. Zalecam pozostawić wartość „domyślne”, ponieważ zbyt wysoka może spowodować spadki wydajności, natomiast zbyt niska – zaniżoną jakość grafiki.
Filtr. Anizotropowe: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko, wyłączone) – Filtrowanie tekstur powoduje, że widziane w oddali tekstury nie są zamazane. Nie należy za bardzo przesadzać z wartościami, gdy ustawimy daleki zasięg widzenia – powoduje duży spadek wydajności.
Antyaliasing: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko, wyłączone, 5-8) – Wygładza krawędzie obiektów, dzięki czemu wyglądają bardziej realistycznie.
Szczegóły terenu: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko) – Ilość roślinności, jakość drzew. Im wyższa wartość, tym więcej obiektów będzie generowanych.