Vehicle Drivers: (Ultra/High/Medium/Low) – Pozwala na kompletne wyłączenie widoku kierowców przeciwnych pojazdów. Jeśli gra nie działa zadowalająco szybko, polecam ustawić tą opcję na Medium – nie wyłączaj jej zupełnie, bo samochody bez kierowców nie wyglądają zbyt dobrze ;)
Vehicle Lod: (Ultra/High/Medium/Low) – Jakość samochodów przeciwników oddalających się od ciebie. Im dalej przeciwnik jest od ciebie, tym gorsza jakość tekstur i modelu jego pojazdu. Jeśli gra przycina na starcie wyścigu, gdy widoczne są wszystkie pojazdy, zmniejsz to ustawienie, by zyskać więcej fps (8-10fps).
Trees: (High/Medium/Low) – Jakość tekstur drzew. Możesz spokojnie obniżyć te ustawienia, jeśli gra zwalnia. Naprawdę, przy dużej prędkości jakość drzew nie robi większej różnicy :)
Reflections: (Ultra/High/Medium/Low) – Jakość odbić światła od pojazdu. Obniżając tą opcję zyskasz parę fps (8-10fps) kosztem naprawdę ładnych efektów świetlnych.
Motion Blur: (ON/OFF) – Rozmycie ekranu przy większych prędkościach. Bardzo mały wpływ na wydajność, polecam zostawić włączone.
Skidmarks: (ON/OFF) – Ślady opon zostawiane przez pojazdy – także polecam zostawić włączone, ponieważ nie ma to większego wpływu na wydajność.
Cloth: (ON/OFF) – Przy włączonej opcji wszelkie flagi poruszają się pod wpływem wiatru, przy wyłączonej są statyczne. Nie daje dużego przyrostu fps.
Damage Level: (High/Medium/Low) – Poziom szczegółowości uszkodzeń pojazdów. Ma wpływ na wydajność tylko w wypadku stłuczki. Polecam jednak zostawić przynajmniej na Medium ze względu na świetną jakość uszkodzeń.