Lepszy interfejs, Outlook społecznościowy, PowerPoint współpracujący z YouTube, czy też internetowe wersje najważniejszych składników pakietu.
Polecamy Nowości w Office 2013 i 365
Od dłuższego czasu można bezpłatnie pobrać pakiet biurowy Microsoft Office 2010 beta. Każdy może zainstalować i wypróbować możliwości najnowszego Worda, Excela, PowerPointa, Outlooka i innych narzędzi z rodziny Office. Z pakietu można korzystać aż do 31 października 2010 r.
Po kilkunastu dniach testów możemy przyznać, że to bardzo dobre oprogramowanie. Jesteśmy pod wrażeniem: Microsoft wprowadził wiele ulepszeń i nowości, dzięki czemu Office 2010 jest lepszy od poprzednika.
Jeśli korzystasz z Office'a 2003 lub starszej wersji pakietu, warto poczekać na premierę edycji 2010 i dokonać zakupu. Zobaczysz wiele zmian i nowości, które ułatwią ci pracę i komunikację. Posiadacze Office'a 2007 również mogą wymienić go na nowszą wersję, ale w tym wypadku warto się dokładnie zastanowić, czy rzeczywiście potrzebujemy nowych funkcji z Office'a 2010.
Zabawny film o... Office 2010 :-)
W międzyczasie każdy może pobrać i zainstalować wersję beta Office'a 2010 i samodzielnie przekonać się, jak nowe funkcje i poprawiony interfejs spisują się w praktyce. Niezbędne informacje związane z instalacją i aktywacją pakietu publikujemy na przedostatniej stronie artykułu. Najpierw zajmujemy się bowiem możliwościami oprogramowania - dzięki temu dowiesz się, czy warto wypróbować najnowszego Office'a.
Dużo nowości
Interfejs oparty na wstążce zagościł we wszystkich aplikacjach pakietu, wprowadzono możliwość tworzenia i zarządzaniami dokumentami w internecie, jak i w telefonie z systemem Windows Mobile 6.5. Office 2010 wykorzystuje obecnie dostępne technologie, aby zaoferować użytkownikowi możliwość wykonywania pracy w dowolnym miejscu.
Na górze wstążka z Worda 2007, na dole – z Worda 2010 beta
Kliknij aby powiększyć
W kluczowych aplikacjach pakietu pojawiło się kilka istotnych zmian, o których piszemy na następnych stronach. Pojawiła się również lepsza obsługa multimediów i narzędzia edycyjne. Wszystko to sprawia, że tworzenie i dzielenie się dokumentami stało się łatwiejsze. Z kolei najwięcej zmian pojawiło się w kliencie poczty e-mail, Outlooku, który będzie mógł współpracować z serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook czy Twitter.