Borderlands: The Pre-Sequel
1920 x 1080 px, Ustawienia maksymalne, FXAA, GeForce GTX 970
PhysX - Ultra | 113 98 |
PhysX - High | 122 107 |
PhysX - Medium | 137 116 |
PhysX - Low | 142 120 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Borderlands: The Pre-Sequel
1920 x 1080 px, Ustawienia maksymalne, FXAA, GeForce GTX 760
PhysX - Ultra | 88 61 |
PhysX - High | 95 66 |
PhysX - Medium | 103 70 |
PhysX - Low | 111 78 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Najnowsza odsłona Borderlands z całą pewnością nie zalicza się do gier szczególnie wymagających względem sprzętu. Nieco ponad 120 kl/s przy maksymalnych ustawieniach graficznych robi wrażenie. Nawet na karcie ze średniego segmenty (GeForce GTX 760) bez problemu można pograć bez żadnych cięć w detalach. Efekty PhysX są w tym tytule bardzo widoczne, destrukcja obiektów, interakcja z wodą, cząsteczki pyłu czy wystrzałów prezentują się bardzo dobrze. Włączenie wspomnianej technologii powoduje dość spory spadek ilości wyświetlanych klatek na sekundę, ale mając na uwadze, że mówimy tutaj o wartość rzędu 90 – 115 kl/s nie robi praktycznie żadnej różnicy w rozgrywce.