
Ustawienia testowe
Doom
1920x1080, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Doom
2560x1440, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Doom
3840x2160, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Najnowsza produkcja id Software jak i praktycznie wszystkie poprzednie korzysta z bibliotek OpenGL. Przekłada się to na dość ciekawe rezultaty w teście wydajności kart graficznych. Ponownie karta MSI jako jedyna dała radę wygenerować średnio 60 kl/s w rozdzielczości 4K, co oczywiście przełożyło się na bardzo komfortową zabawę.