Dragon Age Inquisition
1920 x 1080 px, Wbudowany benchmark, ustawienia ultra, MSAA x2, pełne HBAO
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (Mantle) | 44 38 |
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (DX) | 37 32 |
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition | 36 31 |
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC(Mantle) | 32 26 |
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (DX) | 26 21 |
Radeon R9 270X(Mantle) | 23 18 |
Radeon R9 270X (DX) | 22 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dragon Age Inquisition
Wbudowany benchmark, ustawienia wysokie, HBAO, DX11
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (Mantle) | 62 55 |
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (DX) | 55 50 |
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition | 53 47 |
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (Mantle) | 50 44 |
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (DX) | 42 35 |
Radeon R9 270X (Mantle) | 34 29 |
Radeon R9 270X (DX) | 29 24 |
ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition | 28 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Najnowsze dzieło studia Bioware ma całkiem spory apetyt na zasoby, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że jest to RPG. Włączenie Mantle w przypadku naszej konfiguracji testowej dało całkiem niezły efekt. We wbudowanym benchmarku wyniki pomiarów z wykorzystaniem tego API było średnio wyższe o 15 do 20% od analogicznych rezultatów w trybie DirectX. Trzeba jednak pamiętać, że w rzeczywistej rozgrywce różnice są nieco mniejsze. Nadal jednak przyrost wydajności dzięki zastosowaniu Mantle jest wyraźnie widoczny.