
MaxMEM - odczyt z pamięci
[MB/s] więcej = lepiej
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2933MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Single) | ![]() |
MaxMEM - zapis do pamięci
[MB/s] więcej = lepiej
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2933MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Single) | ![]() |
MaxMEM - kopiowanie w pamięci
[MB/s] więcej = lepiej
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2933MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Single) | ![]() |
Pamięć w trybie 2-kanałowym oferuje dużo wyższą przepustowość względem konfiguracji 1-kanałowej, ale to chyba nie powinno nikogo dziwić. Warto zwrócić uwagę na wzrost wydajności po podkręceniu modułów, który jest obecny szczególnie w teście kopiowania.
Cinebench 15 – renderowanie za pomocą wszystkich rdzeni
[punkty] więcej = lepiej
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2933MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Single) | ![]() |
Test renderowania nie jest tak bardzo wyczulony na pamięć RAM, więc poszczególne konfiguracje oferują tutaj podobne osiągi.
HandBrake - konwersja wideo H.265
[s] mniej = lepiej
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2933MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Dual) | ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Single) | ![]() |
W teście konwersji wideo różnice są nieco większe. Podkręcenie pamięci pozwoliło skrócić czas konwersji wideo o 4 sekundy.
Rise of the Tomb Raider - 1920 x 1080 Bardzo Wysokie (DirectX 11)
[fps] więcej = lepiej
![]() ![]() | |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2933MHz (Dual) | ![]() ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Dual) | ![]() ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Single) | ![]() ![]() |
Wiedźmin 3 - 1920 x 1080 Uber (DirectX 11)
[fps] więcej = lepiej
![]() ![]() | |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2933MHz (Dual) | ![]() ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Dual) | ![]() ![]() |
GOODRAM IRDM 2x 8GB 2400MHz (Single) | ![]() ![]() |
Jak to wygląda w grach? Przy wyborze odpowiedniego miejsca testowego, które mocniej obciąża procesor, wyższe taktowanie przekłada się na nieco lepszą płynność animacji.