W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - 1485-1815/2001 MHz (rdzeń standard-boost/VRAM) oraz po ręcznym podkręceniu 1580/2280 MHz.
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 114 89 |
GeForce RTX 2080 FE | 92 73 |
Radeon VII | 85 65 |
GeForce GTX 1080 Ti | 79 62 |
Radeon RX Vega 64 | 66 52 |
GeForce RTX 2060 FE | 59 48 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 58 48 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 56 44 |
GeForce GTX 1660 | 46 37 |
Radeon RX 590 | 44 34 |
Radeon RX 580 | 40 31 |
GeForce GTX 1060 | 36 30 |
AORUS Radeon RX 570 | 36 27 |
OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 32 26 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 30 24 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 165 121 |
GeForce RTX 2080 FE | 135 102 |
Radeon VII | 122 89 |
GeForce GTX 1080 Ti | 116 87 |
Radeon RX Vega 64 | 96 72 |
GeForce RTX 2060 FE | 89 69 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 87 69 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 85 65 |
GeForce GTX 1660 | 70 54 |
Radeon RX 590 | 66 49 |
Radeon RX 580 | 60 45 |
GeForce GTX 1060 | 56 44 |
AORUS Radeon RX 570 | 53 39 |
OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 51 40 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 47 37 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Żadnych zmian, GTX 1650 wciąż na szarym końcu. Wkrótce uzupełnimy wykresy o model GTX 1050 Ti, żeby pokazać wam, że GTX 1650 jest od kilkunastu do dwudziestu procent szybszy. I właściwie jest to jedyna karta z którą nowy model NVIDII może konkurować.