Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 127 109 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 114 96 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 110 99 |
Zotac GTX 680 2GB (1006/1500) | 110 87 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 110 87 |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | 92 84 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 79 70 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution - DX11
2560x1600, Maks. Detale, FXAA, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 82 76 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 73 65 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 68 63 |
Zotac GTX 680 2GB (1006/1500) | 67 61 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 67 61 |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | 58 53 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 50 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution na GeForce GTX 680 działał bardzo dobrze, zarówno w niższej, jak i w wyższej używanej przez nas rozdzielczości obrazu. Należy jednak dodać, że tym razem lepszy okazał się Radeon 7970. Choć różnice są raczej subtelne, to jednak tym razem punkty zbiera karta „czerwonych”.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x1
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 99 90 |
Zotac GTX 680 2GB (1006/1500) | 97 87 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 97 87 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 94 82 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 75 68 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 68 61 |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | 66 62 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 71 65 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 67 60 |
Zotac GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 59 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 59 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 53 50 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 47 43 |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | 43 40 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Dirt 3 nowość firmy Nvidia odbiła sobie potyczkę w poprzedniej grze. GTX 680 w tym teście był wyraźnie lepszy od każdej innej jednordzeniowej karty graficznej. Warto również przeanalizować różnice pomiędzy układami GTX 580 i GTX 680. W Dirt 3 nowsza karta okazała się o wiele lepsza.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 99 74 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 95 68 |
Zotac GTX 680 2GB (1006/1500) | 88 58 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 88 58 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 73 50 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 65 44 |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | 62 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 57 39 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 51 32 |
Zotac GTX 680 2GB (1006/1500) | 47 31 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 47 31 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 41 26 |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | 36 23 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 33 22 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Bardzo wymagająca polska gra, czyli Hard Reset wycisnęła wszystkie soki z GeForce GTX 680. W rozdzielczości 2560x1600 najlepszy komfort da się uzyskać głównie na dwurdzeniowych kartach graficznych. Trzeba jednak dodać, że GTX 680 jest tutaj trzeci w kolejce i oferuje zauważalnie mniejsze spadki generowanych kl./s, niż jego największy rywal – HD 7970.