Procesory

Rise Of The Tomb Raider - GeForce GTX 980

przeczytasz w 1 min.

Przy wykorzystaniu karty graficznej NVIDIA GeForce GTX 980 średnie wyniki nie powiedzą nam nic - korzyść przechyla się w stopniu minimalnym raz w stronę DirectX 11, a drugim razem w DirectX 12. Zerknijmy więc głębiej.

Wszystkie testy przeprowadzane były trzykrotnie, wyniki uśredniono.

Rise of the Tomb Raider – test Mountain Peak
[kl./s.] NVIDIA GeForce GTX 980 – 1920 x 1080, wysokie + FXAA

Intel Core i3 6100 (2C/4T) DX11 116
38
Intel Core i3 6100 (2C/4T) DX12 113
36
Intel Pentium G4400 (2C/2T) DX11 112
22
Intel Pentium G4400 (2C/2T) DX12 111
21
AMD FX 6350 (3M/6T) DX11 97
40
AMD FX 6350 (3M/6T) DX12 95
33
AMD FX 4300 (2M/4T) DX11 94
37
AMD FX 4300 (2M/4T) DX12 93
31
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Podobnie jak w przypadku Radeona, tu również szybsze jest DirectX 11, ale tym razem minimalnie - różnice są niezauważalne.


Rise of the Tomb Raider – test Syria
[kl./s.] NVIDIA GeForce GTX 980 – 1920 x 1080, wysokie + FXAA

Intel Core i3 6100 (2C/4T) DX11 91
32
Intel Core i3 6100 (2C/4T) DX12 87
45
Intel Pentium G4400 (2C/2T) DX11 76
25
Intel Pentium G4400 (2C/2T) DX12 77
28
AMD FX 6350 (3M/6T) DX11 84
28
AMD FX 6350 (3M/6T) DX12 83
29
AMD FX 4300 (2M/4T) DX11 81
21
AMD FX 4300 (2M/4T) DX12 78
25
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

W drugim teście dzięki DX 12 minimalne klatki na sekundę idą w górę, ale średnie nieco w dół.


Rise of the Tomb Raider – test Geothermal Valley
[kl./s.] NVIDIA GeForce GTX 980 – 1920 x 1080, wysokie + FXAA

Intel Core i3 6100 (2C/4T) DX11 92
48
Intel Core i3 6100 (2C/4T) DX12 98
59
Intel Pentium G4400 (2C/2T) DX11 85
22
Intel Pentium G4400 (2C/2T) DX12 90
45
AMD FX 6350 (3M/6T) DX11 90
39
AMD FX 6350 (3M/6T) DX12 95
43
AMD FX 4300 (2M/4T) DX11 75
21
AMD FX 4300 (2M/4T) DX12 83
39
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Dopiero ostatni test pokazuje jasno przewagę DX 12 - jednak nie ma tu aż takich różnic jak w przypadku Radeonów. Sterowniki kart GeForce obsługę wielowątkowości mają "we krwii" tzn. już w wersji DirectX 11, podczas gdy sterowniki DX 11 Radeonów opierają się na jednym wątku.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login