
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk SSD: |
![]() | Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- Catalyst 14.7 RC3
Metodologia testowa:
Testowanie wydajności w Dead Rising 3 jest sporym wyzwaniem. W pierwszej kolejności odblokowaliśmy limit wyświetlanych klatek na sekundę. Domyślnie Capcom ograniczył go do 30 kl/s. Następnie przyjrzeliśmy się poszczególnym ustawieniom detali graficznych. Ponownie producent nieco mnie zaskoczył serwując domyślnie jakość 720p. Należy tutaj zwrócić uwagę, że faktyczną rozdzielczość można zmienić dopiero w opcjach zaawansowanych, wartość którą widzimy w ogólnych ustawianiach dotyczy jedynie interfejsu użytkownika. Wszystkie testy wykonaliśmy za pomocą przygotowanych przez producenta gry szablonów. W każdych z nich ręcznie przestawiliśmy jakość na 1080p. Miejsce testowe, które wybraliśmy zalicza się do tych bardziej wymagających dla karty graficznej. Naturalnie w lokacjach zamkniętych, których w grze również nie brakuje wyniki są znacząco wyższe. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.
Aby odblokować limit klatek na sekundę, należy stworzyć w katalogu, w którym zainstalowaliśmy grę plik user.ini. Następnie umieścić w nim: „gmpcr_unlock_frame_rate = True” i oczywiście go zapisać.