Ustawienia testowe
Dark Souls III
1920x1080, Ustawienia średnie
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 60 59 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 60 59 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 60 59 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 60 59 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 60 59 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 60 59 |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 60 59 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 60 59 |
GeForce GTX 950 (1024/1653) | 53 50 |
AMD Radeon R9 270X (1050/1400) | 50 46 |
AMD Radeon R7 370 (975/1400) | 43 40 |
GeForce GTX 750 Ti (1020/1350) | 39 35 |
AMD Radeon R7 260X (1100/1650) | 34 29 |
Ustawienia średnie w Dark Souls III są grywalne na praktycznie wszystkich przetestowanych kartach graficznych, no może z wyłączeniem Radeona 260X. Konstrukcje pokroju GeForce'a GTX 960 / Radeona R9 380 lub lepsze bez problemu dobijają do twardej blokady 60 kl/s. Nawet karty z niskiego segmentu takie jak GTX 750 Ti czy R7 370 zapewniają w miarę przyjemną płynność rozgrywki przy tym poziomie detali.
Dark Souls III
1920x1080, Ustawienia maksymalne
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 60 59 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 60 59 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 60 59 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 60 59 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 60 59 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 60 59 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 60 58 |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 49 46 |
GeForce GTX 950 (1024/1653) | 43 41 |
AMD Radeon R9 270X (1050/1400) | 42 40 |
AMD Radeon R7 370 (975/1400) | 35 31 |
GeForce GTX 750 Ti (1020/1350) | 32 29 |
AMD Radeon R7 260X (1100/1650) | 28 25 |
W przypadku ustawień maksymalnych sytuacja wygląda identycznie jak przy średnich ustawieniach, ale tylko dla kart z wysokiego i najwyższego segmentu. Karty pokroju Radeona 270X / 370 oraz GTX 950 zapewniają dość przyjemną zabawę przy średniej ilości kl/s przekraczającej 40. Stawkę zamyka GTX 750 Ti oraz R260X, które balansują na granicy płynności.