Crysis 2
1920x1200, ustawienia "ekstremalne"
nVidia GeForce GTX 580 | 49 31 |
nVidia GeForce GTX 480 | 43 34 |
AMD Radeon HD 6970 | 43 34 |
AMD Radeon HD 6950 | 41 29 |
AMD Radeon HD 5970 | 41 24 |
AMD Radeon HD 6870 | 39 22 |
nVidia GeForce GTX 560 | 36 20 |
nVidia GeForce GTX 470 | 34 21 |
AMD Radeon HD 6850 | 31 16 |
nVidia GeForce GTX 460 | 30 19 |
nVidia GeForce GTX 260 | 25 13 |
AMD Radeon HD 5770 | 21 11 |
AMD Radeon HD 5750 | 19 14 |
nVidia GeForce GTS 450 | 19 13 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Jak widzimy na powyższym wykresie, Crysis 2 nie katuje kart graficznych w takim stopniu, w jakim robił to jego pierwowzór. Wyniki osiągane przez karty graficzne z najwyższej półki nie są jednak nadzwyczajne. W większości przypadków nierzadko zdarzały się spadki poniżej 30 klatek na sekundę. CryEngine 3 nie jest jednak silnikiem, który dałby to dobitnie odczuć. Spadki poniżej 20 klatek skutecznie utrudniają zabawę. Na pierwszych dwóch miejscach znalazły się karty Nvidii - GTX 580 oraz GTX 480. Trzecie miejsce zajął najmocniejszy z Radeonów w zestawieniu - HD 6970. Wyniki kart poprzedniej generacji okazały się przeciętne.
Crysis 2
1680x1050, ustawienia "ekstremalne"
nVidia GeForce GTX 580 | 59 36 |
nVidia GeForce GTX 480 | 50 30 |
AMD Radeon HD 6970 | 50 31 |
AMD Radeon HD 6950 | 49 38 |
AMD Radeon HD 5970 | 48 33 |
AMD Radeon HD 6870 | 45 33 |
nVidia GeForce GTX 560 | 44 30 |
nVidia GeForce GTX 470 | 43 25 |
nVidia GeForce GTX 460 | 38 21 |
AMD Radeon HD 6850 | 37 26 |
nVidia GeForce GTX 260 | 31 22 |
AMD Radeon HD 5770 | 25 16 |
nVidia GeForce GTS 450 | 23 14 |
AMD Radeon HD 5750 | 22 12 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Zmniejszenie rozdzielczości powoduje bardzo duży wzrost płynności w przypadku mocniejszych kart. Słabsze odnotowują zysk rzędu 3-4 klatek. Minimalna ich liczba rośnie jedynie w wypadku kilku kart - wśród nich znalazły się między innymi HD 5770, GTX 260 oraz GTX 460.
Crysis 2
1920x1200, ustawienia "bardzo wysokie"
nVidia GeForce GTX 580 | 82 57 |
AMD Radeon HD 6970 | 68 48 |
nVidia GeForce GTX 480 | 67 50 |
AMD Radeon HD 6870 | 63 40 |
AMD Radeon HD 6950 | 62 46 |
nVidia GeForce GTX 470 | 58 48 |
nVidia GeForce GTX 560 | 56 45 |
AMD Radeon HD 5970 | 53 43 |
nVidia GeForce GTX 460 | 52 36 |
AMD Radeon HD 6850 | 51 37 |
nVidia GeForce GTX 260 | 45 33 |
AMD Radeon HD 5770 | 31 17 |
nVidia GeForce GTS 450 | 28 16 |
AMD Radeon HD 5750 | 26 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Zmiana ustawień graficznych na "bardzo wysokie" powoduje olbrzymi skok w zakresie liczby klatek. Wywołane jest to zapewne wyłączeniem wygładzania krawędzi, rozmycia obrazu i innych smaczków, które dodatkowo obciążają karty. Drugie miejsce przypadło tym razem karcie AMD HD 6970. GTX 580 nadal daleko z przodu.
Crysis 2
1920x1200, ustawienia "wysokie"
nVidia GeForce GTX 580 | 96 68 |
nVidia GeForce GTX 480 | 87 70 |
AMD Radeon HD 6970 | 86 65 |
AMD Radeon HD 6950 | 80 55 |
AMD Radeon HD 6870 | 72 58 |
AMD Radeon HD 5970 | 71 47 |
nVidia GeForce GTX 560 | 71 45 |
nVidia GeForce GTX 470 | 70 55 |
nVidia GeForce GTX 460 | 64 42 |
AMD Radeon HD 6850 | 63 38 |
nVidia GeForce GTX 260 | 58 48 |
AMD Radeon HD 5770 | 36 18 |
AMD Radeon HD 5750 | 35 18 |
nVidia GeForce GTS 450 | 34 18 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na ustawieniach "wysokich" gra nie wygląda tragicznie, jednak do ideału jej daleko. Tekstury są bardziej rozmyte, a otoczenie prezentuje się przeciętnie. Ogromny skok płynności animacji zanotują posiadacze kart GTX 260. W ogonie stawki ciągle HD 5750, HD 5770 oraz GTS 450.