
Testy wydajnościowe komputera Benchmark Rig Level II przeprowadziliśmy w dwóch ustawieniach:
- ustawienia standarowe komputera (optimised defaults)
- OC - procesor podkręcony do 4,4 GHz i karta graficzna podkręcona do 1200 MHz (BOOST 1330 MHz) / 1900 MHz
3DMark
Test Fire Strike - standardowe ustawienia komputera
Test Fire Strike - podzespoły podkręcone
Test Sky Diver - standardowe ustawienia komputera
Test Sky Diver - podzespoły podkręcone
Wyniki 3D Mark prezentują się bardzo obiecująco. Sprawdźmy jednak jak przedstawia się sytuacja podczas rzeczywistych testów w grach.
Battlefield 4 - 1920 x 1080
[kl./s]
Medium (OC) | ![]() ![]() |
Medium | ![]() ![]() |
High (OC) | ![]() ![]() |
High | ![]() ![]() |
Ultra (OC) | ![]() ![]() |
Ultra | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Taka konfiguracja to z pewnością marzenie niejednego gracza. Jeśli uważasz, że 77 klatek na sekundę w ustawieniach Ultra to za mało, po podkręceniu przekroczysz barierę 80 klatek na sekundę.
Tomb Raider - 1920 x 1080
[kl./s]
High (OC) | ![]() ![]() |
High | ![]() ![]() |
Ultra (OC) | ![]() ![]() |
Ultra | ![]() ![]() |
Ultimate (OC) | ![]() ![]() |
Ultimate | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tomb Raider w ustawieniach Ultimate i 80 klatek na sekundę - nawet bez podkręcania.
Borderlands: The Pre-Sequel
[kl./s] PhysX Ultra
Maksymalne (OC) | ![]() ![]() |
Maksymalne | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Borderlands: The Pre-Sequel to żadne wyzwanie dla testowego kompa. Zaleca się wykorzystanie synchronizacji pionowej, by karta graficzna nie pobierała niepotrzebnie większej ilości energii.
Thief - 1920 x 1080
[kl./s]
Normal (OC) | ![]() ![]() |
Normal | ![]() ![]() |
High (OC) | ![]() ![]() |
High | ![]() ![]() |
Very High (OC) | ![]() ![]() |
Very High | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Thief, maksymalne ustawienia i ponad 70 klatek na sekundę. Duet w postaci procesora Core i5 4690K i karty graficznej NVIDIA GeForce GTX 970 to niesamowicie wydajne połączenie.