Przeprowadzone testy z podwyższonymi zegarami wykazały, że podbicie taktowania do 824 MHz dla układu oraz 1278M Hz dla pamięci przekłada się na szybsze generowanie grafiki średnio od 13,5 do 18%. Najwięcej zyskamy w programach syntetycznych, bo od około 14% pod Vantage, do 17,5-18% w 3DMark06.
Bardzo ciekawy wynik padł także w teście wypełniania pikseli. Odnotowany zysk sięgnął aż 25,5%. Jak widać, jest bardziej zależny od przepustowości samej pamięci. Prędkość teksturowania przekłada się natomiast z różnicy w taktowaniu samego rdzenia – 13,6% zysku.
W grach jest już nieco słabiej, choć wyniki pod Stalkerem czy FarCry 2 nie odbiegają znacząco od powyższej średniej – od 12,5 do 17,5%. Najniższą skalowalnością wydajności z taktowaniem układu i pamięci poszczycić się może Crysis. Nad częstotliwością domyślną uświadczymy tu zaledwie od 7 do 12% zysku.