
W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - fabrycznym OC (na wykresach jako ASUS ROG GTX 1650 - 1515-1860/2001 MHz) oraz ręcznym OC (na wykresach jako OC ASUS ROG GTX 1650 - 1615-1960/2301 MHz).
Wolfenstein II: The New Collossus – 2560 x 1440, ustawienia Mein Leben!
[kl./s.] Vulkan, TSSAA (8TX)
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
AORUS Radeon RX 570 | ![]() ![]() |
OC ASUS ROG GTX 1650 | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1650 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Wolfenstein II: The New Collossus – 1920 x 1080, ustawienia Mein Leben!
[kl./s.] Vulkan, TSSAA (8TX)
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
AORUS Radeon RX 570 | ![]() ![]() |
OC ASUS ROG GTX 1650 | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1650 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Przyznajemy się bez bicia - tutaj nie wszystko poszło tak jak trzeba. Okazało się, że ustawienia Mein Leben! (w których testowaliśmy wszystkie inne karty) są zbyt wysokie dla kart z 4 GB VRAM. Gra wyświetla komunikat o przekroczeniu pamięci graficznej i ostrzega, że może to skutkować problemami. I faktycznie - czasami gra uruchomi się normalnie (czy jednak faktycznie wyświetla wszystko co powinna - tego nie sposób powiedzieć), a czasami "sypie" artefaktami. Dlatego też wyniki mogą nie być do końca "prawilne" - jeśli posiadamy kartę graficzną z 4 GB VRAM musimy wykorzystać niższe ustawienia jakości grafiki.