3DMark11
3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 12976 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 11630 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 11438 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 10971 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 9743 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 9490 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 9090 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 8431 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 7890 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 7853 |
Bohater artykułu nie miał problemu z pokonaniem granicy 10 tys. punktów w 3DMark 11. Płynność z jaką wyświetlane były kolejne testy stała na wysokim poziomie.
3DMark
3DMark
Fire Strike
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 10857 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 8529 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 8449 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 8080 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 6894 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 6673 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 6144 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 6009 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 5297 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 4830 |
W najnowszej odsłonie najpopularniejszego benchmarka na świecie, Asus GeForce GTX 780 DCUII OC osiągnął ponad 8 tys. punktów, co zaowocowało zajęcie mu miejsca w czołówce najszybszych kart graficznych.
Crysis 3
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 61 48 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 56 40 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 54 43 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 52 40 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 44 35 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 41 32 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 36 26 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 35 28 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 32 25 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 30 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 44 35 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 33 27 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 32 26 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 27 23 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 25 21 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 24 19 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 21 18 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 21 17 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 18 16 |
W tym teście wydajność w rozdzielczości Full HD wynosiła średnio 52 kl./s – w pełni wystarczało do komfortowej zabawy. Zwiększając wielkość obrazu do 2560x1600, prezentowany przez nas GeForce GTX 780 miał trudności z utrzymaniem odpowiedniej płynności obrazu, co jednak nie jest niczym szczególnym, bowiem dotyczy to większości dostępnych dziś akceleratorów.
Grid 2
Grid 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16,
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 106 88 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 104 84 |
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 86 72 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 76 60 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 70 56 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 68 53 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 64 50 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 55 45 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 48 38 |
Grid 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 78 63 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 73 62 |
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | 64 53 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 51 41 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 40 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 42 32 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 36 30 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 33 26 |
Bardzo szybko i bezproblemowo grało nam się w Grid 2. Karta graficzna firmy Asus gwarantowała wyśmienitą wydajność w każdych warunkach testowych – również w trybie 2560x1600.
Far Cry 3
Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 69 45 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 65 52 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 64 52 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 63 51 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 58 49 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 57 43 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 45 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 50 42 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 48 39 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 48 41 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 59 42 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 48 41 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 44 39 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 38 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 37 31 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 35 28 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 29 26 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 29 25 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 28 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Kolorowy i pełen zaskakujących widoków Far Cry 3 wymaga mocnych kart graficznych. Jak widać minimum do trybu obrazu 1920x1080 jest GeForce GTX 660 Ti. W takich ustawieniach bohater artykułu oferował średnio 63 kl./s. Po podniesieniu poprzeczki i zwiększeniu rozdzielczości obrazu, nadal można było cieszyć się przyzwoitą płynnością obrazu.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 85 56 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 84 56 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 83 60 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 82 54 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 78 48 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 75 53 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 61 37 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 61 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 77 53 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 70 47 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 68 46 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 56 40 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 55 39 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45 31 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 44 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 przy maksymalnych ustawieniach obrazu również potrzebuje odpowiednio silnych podzespołów komputera. Choć w popularnej rozdzielczości 1920x1080 nie potrzeba dysponować kartą graficzną z najwyżej półki, o tyle granie w 2560x1600 bez topowego akceleratora ani rusz. Asus GeForce GTX 780 DCUII OC w takich warunkach podołał wyzwaniu i gwarantował dobrą wydajność.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 66 56 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 64 55 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 52 45 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 44 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 48 41 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 40 35 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 40 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 37 32 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 35 33 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 34 31 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 28 24 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 27 23 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 26 23 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 21 18 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 20 18 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 18 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Podziemne tunele w Metro: Last Light wyglądają niesamowicie, ale pod warunkiem, że gramy w maksymalnych detalach graficznych. A to z kolei wymaga kart graficznych z najnowszych generacji. Opisywany dziś akcelerator bardzo dobrze sprawdził się w rozdzielczości 1920x1080. W wyższym ustawieniu obrazu niestety zaczęło brakować mu już tchu, choć i tak uplasował się w czołówce najszybszych kart graficznych.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 85 78 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 75 65 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 66 61 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 62 57 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 53 45 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 53 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 43 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 44 40 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 38 33 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 34 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 57 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 45 37 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 41 37 |
Asus GTX 780 DCUII OC 3GB (889/1502) | 38 35 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 30 26 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 30 23 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 27 22 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 27 24 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 23 19 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 20 17 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Wrażenia podobne, jak z Metro: Last Light – tryb 1920x1080 w zupełności grywalny, natomiast posiadacze monitorów o rozdzielczościach większych, niż Full HD będą zmuszeni do obniżenia niektórych opcji grafiki.