Przypominamy, że modele RTX 2080 FE i 2080 Ti FE są fabrycznie podkręcone. Wykresy wkrótce uzupełnimy o model RTX 2070.
Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 77 69 |
GeForce RTX 2080 FE | 60 52 |
Radeon VII | 60 50 |
GeForce GTX 1080 Ti | 55 49 |
Radeon RX Vega 64 | 46 39 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 130 109 |
GeForce RTX 2080 FE | 108 98 |
Radeon VII | 107 94 |
GeForce GTX 1080 Ti | 104 93 |
Radeon RX Vega 64 | 84 74 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 77 68 |
GeForce RTX 2060 FE | 77 68 |
Radeon RX 590 | 56 49 |
Radeon RX 580 | 51 45 |
GeForce GTX 1060 | 49 43 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 150 119 |
GeForce RTX 2080 FE | 130 105 |
GeForce GTX 1080 Ti | 129 102 |
Radeon VII | 122 96 |
Radeon RX Vega 64 | 113 95 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 108 97 |
GeForce RTX 2060 FE | 107 94 |
Radeon RX 590 | 79 71 |
Radeon RX 580 | 73 65 |
GeForce GTX 1060 | 72 65 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Tutaj na szczęście Radeon VII nie robi już zawodu. Wyniki karty są tuż za RTX 2080 Founders Edition (model fabrycznie podkręcony). W Full HD nowy produkt AMD pozwolił się wyprzedzić 1080 Ti, ale taka sytuacja była do przewidzenia.