Procesor: Phenom II X4 980 3,7 GHz (4C/4T) | |
![]() | Płyta główna: Asus Crosshair IV Formula (AM3) |
![]() | Płyta główna: Asus Crosshair V Formula (AM3+) |
![]() | Płyta główna: Asus Sabertooth 990FX (AM3+) |
![]() | Płyta główna: Gigabyte 990FXA-UD7 (AM3+) |
![]() | Płyta główna: MSI 990FXA-GD80 (AM3+) |
![]() | Karta graficzna: Sapphire Radeon HD 6790 |
![]() | Pamięć RAM: Kingston HyperX LoVo 2x2GB 1333MHz |
Radiator: Noctua NH-C14 | |
Twardy dysk: Kingston SSDNow V 128GB | |
Zasilacz: Chieftec Nitro 88+ (850W) | |
System operacyjny: Windows 7 Ultimate 64-bit SP1 |
Wykorzystane sterowniki:
- AMD Catalyst 11.5a
3D Mark 11
PCMark 7
Metro 2033
Metro 2033 pozostaje jedną z nielicznych gier która wykorzystuje właściwie wszystkie technologie wspierane przez nowoczesne karty graficzne. W testach wykorzystaliśmy benchmark dołączony do gry oraz scenę Frontline. Testy przeprowadziliśmy w rozdzielczości 1680 x 1050 (DirectX 10) ze średnimi ustawieniami jakości (Medium), wygładzaniem krawędzi AAA i filtrowaniem anizotropowym. Testy przeprowadzane były trzykrotnie, a wynik uśredniany. Wynik wyrażany jest w średniej ilości klatek na sekundę, im więcej tym lepiej.
Resident Evil 5
Benchmark wbudowany w grę (jest on także dostępny jako oddzielny program) umożliwia przetestowanie gry w dowolnej konfiguracji (zarówno DirectX 9 jak i DirectX 10). Przeprowadziliśmy test przy użyciu wersji DirectX 10 w rozdzielczości 1680 x 1050, przy maksymalnych ustawieniach jakości i wygładzaniu krawędzi x8. Wynik wyrażany jest w średniej ilości klatek na sekundę - im więcej tym lepiej.