Najważniejsze informacje:
- rozdzielczość testu: 1024x600
- wygładzanie krawędzi AA: wyłączone
- filtrowanie tekstur: trójliniowe
- niski stopień teselacji, cieni, głębi ostrości, cieniowania obiektów przestrzennych
Ten tryb pod względem wymagań dla karty graficznej można przyrównać do takich gier:
- STALKER: Zew Prypeci w ustawieniach:
DirectX 11, rozdzielczość 1920x1200, wysoki stopień detali graficznych, włączone filtrowanie anizotropowe,
- Mafia II w ustawieniach:
rozdzielczość 1920x1200, wysoki stopień detali graficznych, włączone wygładzanie krawędzi oraz filtrowanie anizotropowe,
- Crysis w ustawieniach:
DirectX 10, rozdzielczość 1920x1200, wysoki stopień detali graficznych, filtrowanie tekstur
- Just Cause 2 w ustawieniach:
1680x1050, włączone wszystkie detale graficzne, wysoki stopień filtrowania anizotropowego
- Call of Duty: Black Ops i Medal Of Honor w ustawieniach:
rozdzielczość 1920x1200, najwyższe detale graficzne bez wygładzania krawędzi
Jest to najmniej wymagający tryb testowy, ale stawia spore wyzwanie dla akceleratorów graficznych kosztujących poniżej 500 zł. Jeśli chodzi o płynność animacji to tryb Entry nie stawia zbyt dużych wyzwań. Mając kartę graficzną klasy Radeona 5770 wyświetlany obraz jest płynny. Sama jakość grafiki stoi na niezłym poziomie.
3DMark 11 - Ogólny wynik
HIS HD 5970 2GB (775/1000) | 9251 |
Zotac GTX 570 1,28GB (732/950) | 8023 |
ASUS GTX 480 1,53GB (700/924) | 7957 |
ASUS GTX 470 1,28GB (607/837) | 6873 |
HIS HD 6870 1GB (900/1050) | 6402 |
HIS HD 5850 1GB (725/1000) | 5643 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 5467 |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | 5324 |
AMD HD 5770 1GB (850/1200) | 4258 |
Sapphire HD 5750 1GB (700/1150) | 3565 |
Sapphire HD 5670 1GB (775/1000) | 2801 |
3DMark 11 - Graphics
HIS HD 5970 2GB (775/1000) | 10795 |
Zotac GTX 570 1,28GB (732/950) | 8793 |
ASUS GTX 480 1,53GB (700/924) | 8692 |
ASUS GTX 470 1,28GB (607/837) | 7050 |
HIS HD 6870 1GB (900/1050) | 6435 |
HIS HD 5850 1GB (725/1000) | 5524 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 5317 |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | 5281 |
AMD HD 5770 1GB (850/1200) | 3994 |
Sapphire HD 5750 1GB (700/1150) | 3269 |
Sapphire HD 5670 1GB (775/1000) | 2517 |
3DMark 11 - Physics
Sapphire HD 5670 1GB (775/1000) | 7693 |
HIS HD 6870 1GB (900/1050) | 7687 |
HIS HD 5850 1GB (725/1000) | 7681 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 7681 |
Sapphire HD 5750 1GB (700/1150) | 7678 |
AMD HD 5770 1GB (850/1200) | 7676 |
HIS HD 5970 2GB (775/1000) | 7421 |
ASUS GTX 470 1,28GB (607/837) | 7291 |
Zotac GTX 570 1,28GB (732/950) | 7284 |
ASUS GTX 480 1,53GB (700/924) | 7277 |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | 7262 |
Ciekawostką mogą się okazać wyniki z testu badającego. Wprawdzie mierzona jest tutaj wydajność procesora, ale okazało się, że komputer z akceleratorami Radeon osiągał lepsze rezultaty niż z GeForce. Warto tutaj zwrócić uwagę na wynik Radeona 5970 – ma on niższy wynik niż pozostałe Radeony. Powodem jest fakt, że platformy SLI/CrossFire bardziej wpływają na obciążenie procesora w porównaniu do pojedynczego układu graficznego.
3DMark 11 - Combined
HIS HD 5970 2GB (775/1000) | 6135 |
Zotac GTX 570 1,28GB (732/950) | 5691 |
ASUS GTX 480 1,53GB (700/924) | 5668 |
ASUS GTX 470 1,28GB (607/837) | 5332 |
HIS HD 6870 1GB (900/1050) | 4676 |
HIS HD 5850 1GB (725/1000) | 4092 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 3969 |
Zotac GTX 460 1GB (675/900) | 3607 |
AMD HD 5770 1GB (850/1200) | 2983 |
Sapphire HD 5750 1GB (700/1150) | 2482 |
Sapphire HD 5670 1GB (775/1000) | 1892 |