Gigant z Santa Clara szuka nowych osób, które pomogą firmie w trudnym okresie i pozwolą na jej dalszy rozwój i zwiększenie udziałów na rynku. Zatem kogo najlepiej do takiej funkcji zatrudnić? Warto sięgnąć po najbardziej doświadczonych ludzi z branży, nawet z obozu konkurencji.
Okazało się, że Intel skorzysta z usług bardzo doświadczonego pracownika AMD, czyli Roberta Hallocka. Były dyrektor ds. marketingu technicznego w obozie „czerwonych” pracował od sierpnia 2010, gdzie zaczynał wtedy jako menedżer ds. marketingu produktów. O przejściu do nowego przedsiębiorstwa tak napisał na swoim profilu na Linkedin:
Hallock zawsze był na szczycie łańcucha marketingu produktów AMD. Nic więc dziwnego, że Intel zatrudnił go na stanowisku starszego dyrektora ds. marketingu technicznego. Sam Robert był pozytywnie odbieraną personą wśród fanów AMD, ponieważ brał czynny udział na platformach społecznościowych, w tym Reddit, Discord, YouTube i X (dawniej Twitter). Często zapewniał wgląd w techniczne aspekty platform AMD, pomagał użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z produktami tej firmy oraz oferował cenne informacje, które często nie były publiczne udostępniane przez przedsiębiorstwo.
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Intel chce przerwać nienajlepszą passę, która od jakiegoś czasu wisi nad przedsiębiorstwem. W dniach 19-20 września firma będzie organizować swoją coroczne wydarzenie - Intel Innovation. Producent mikroukładów potwierdził, że podczas imprezy zaprezentuje swoje procesory z rodziny Meteor Lake, a ponadto przedstawi nowy plan działania (z dużym naciskiem na sztuczną inteligencję). To właśnie w tym aspekcie będziemy mogli podziwiać Roberta Hallocka, gdyż właśnie do tej gałęzi przedsiębiorstwa został m.in. skierowany.
Co myślicie o tym transferze? Czy Hallock w firmie Intel również będzie miał możliwość bycia „dobrym wujkiem” jak u konkurencji? Dajcie znać, co o tym myślicie!
Źródło: VideoCardz, Tom's Hardware
Komentarze
1