Tomb Raider: Definitive Edition na obydwu konsolach działać będzie w rozdzielczości Full HD, ale w 30 klatkach na sekundę.
Na nowe konsole zawita lada chwila jedna z lepszych gier poprzedniego roku - Tomb Raider. Gracze, którzy czekają na owy debiut z pewnością zainteresują się najnowszymi doniesieniami na ten temat.
Tomb Raider: Definitive Edition, bo tak nazywać będzie się gra w wersji na PlayStation 4 i Xbox One, zaoferuje dodatkowo nie tylko wszystkie wydane do tej pory dodatki, ale również, a może przede wszystkim, ulepszoną oprawę graficzną. Twórcy obiecali m.in. tekstury wyżej rozdzielczości, ładniejsze efekty świetlne czy usprawnione modeli postaci. Ostatnio mieliśmy szansę zobaczyć porównanie grafiki w wersji na PS3 i PS4, które wypadło całkiem korzystnie dla nowej konsoli. Teraz dowiadujemy się kolejnych ważnych informacji.
Producent wykonawczy gry, Scot Amos, zdradził, iż Tomb Raider: Definitive Edition na obydwu konsolach działać będzie w rozdzielczości Full HD, ale w 30 klatkach na sekundę. Część graczy czuć może drobne rozczarowanie, ponieważ wcześniejsze doniesienia sugerowały, iż gra zadziała jednak w 60 klatkach na sekundę.
Mimo tego, nie wydaje się, by znacznie zmniejszyło to zainteresowanie tym tytułem. Przypominamy, iż polska premiera gry Tomb Raider: Definitive Edition zaplanowana została na 31 stycznia.
Źródło: videogamer, gamerheadlines
Komentarze
64Tyle kosztuje sama karta grafiki potrzebna do FHD na Ultra@60FPS.
Więc nie liczcie że w ten sposób tanim kosztem można osiągnąć jakość oprawy na poziomie 3x droższych pecetów.
Wy sie kłóćcie a ja po prostu będe grał na PC i Konsoli, a dodatkowo takie małe urozmaicenie w przerwach od grania, benchmark, popcorn, i ból klatki piersiowej ze śmiechu ;)))))
Ustawienia wysokie - obojętnie jaka gra - obojętnie jakie warunki - od 60 FPS w górę i to nie na GTX 780. GTX 770 bez problemu łyka każdą grę na wysokich w 60 FPS.
To o czym tak beztrosko psioczycie to ustawienia ultra. ustawienia jakich żadna konsola nigdy nie wyświetli i tylko one są zasobożerne. Ustawienia high i tak dają lepsza grafikę niż konsole i nie są zasobożerne. GTX 660 za 600zł ogarnia każdą grę na średnio wysokich. Pozatym to całe granie na 30 FPS. Blehhhh. W życiu bym nie chciał takiej zabawki. Singla można przeboleć ale multi na 30 FPS? Dzięki, kupie PC za 2500 z GTX 660 + I5 i pogram w co chce z lepsza grafiką w 60 FPS i prawdziwym FHD.
chyba się uczyli od Nas. Jak mamy drogę w złym stanie to zamiast naprawić ogranicza się prędkość jeszcze bardziej.
Lenistwo nic więcej. Najgorsze jest to, że klienci za to lenistwo ich nagrodzą.
:)
Już zdementowali i usprawiedliwili wszystko.
Uwaga robię testa: odpaliłem TR na pc ale niestety, jest problem na moim gtx780 leci w ponad 100fps-ach. Dobra....ustawiam przed monitorem kołowrotek taki w jakim pocinają chomiki w klatkach, tyle że większy. Co drugie pole przesłonięte kartką. Kołowrotek podłączam łańcuchem do rowera na którym siedzę, zaczynam pedałować ( i bez głupich skojarzeń). Prędkość obrotowa kołowrotka powoduje, że wyświetlane jest 30fps.......kurna nogawka wkręciła się w łańcuch............fps spada.........będę rzygał.
Dziękuje dobranoc.
tutaj 30fps niestety zawodzi, konsole fajne, ale poki co wciaz ten sam system, czy warto ale tylko do ex-ow, ktorych poki co za wiele nie ma
trzymam sie ps3 i x360, na nowki przyjdzie czas jak wyjdzie cos z klasy uncharted czy last od us
Czy ktoś pamięta artykuł na benchmarku, który sugerował, że nowe konsolę będą zaopatrzone w grafiki typu HD6770!!!