TIDAL już się zmienia - aplikacja deskopowa i nowy interfejs wersji mobilnych
Twórcy serwisu nie zwalniają tempa.
Serwisy streamingowe zaczynają w coraz szybszym tempie zwiększać swoją popularność i nic dziwnego, że pojawia się ich coraz więcej. Nie tak dawno mieliśmy do czynienia z polską premierą serwisu TIDAL i to właśnie jemu chwilę teraz poświęcimy. Okazuje się bowiem, że twórcy zdecydowali się na kilka zmian i nowości.
Za tą chyba najważniejszą uznać trzeba chyba pojawienie się wersji beta desktopowego odtwarzacza, która kompatybilna jest z komputerami pracującymi pod kontrolą systemu Windows i Mac OS. Wedle zapewnień pozwoli to na łatwiejszy dostęp do pełnego katalogu ponad 30 milionów piosenek oraz ponad 75 000 materiałów wideo, a także innych oferowanych w serwisie treści. Aplikacja pozwala cieszyć się odtwarzaniem bez żadnych przerw, wsparciem klawiszy do obsługi mediów oraz zarządzaniem źródłem dźwięku.
TIDAL cały czas dostępny będzie także z poziomu przeglądarki oraz aplikacji na urządzenia mobilne z platformami Google Android i Apple iOS. W tym przypadku zdecydowano się na aktualizację interfejsu oraz podniesienie funkcjonalności. Pomóc ma w tym poprawiona funkcja wyszukiwania, zaktualizowane menu oraz ikony, widoczny przycisk „tryb offline”, a także nowe możliwości personalizacji.
Kolejne z nowości na tę chwilę pojawią się w USA, ale z czasem trafić mają także na inne rynki. Dzięki współpracy z Ticketmaster, TIDAL zaoferuje możliwości związane z koncertami (wyświetlanie nadchodzących tras koncertowych ulubionych artystów, zakup biletów, dostęp do ekskluzywnych konkursów, przedsprzedaży, a także zniżek). Dodatkowo obniżono ceny dla studentów i być może po dotarciu zniżek do Polski również u nas popularność serwisu jeszcze się zwiększy.
Źródło: TIDAL, bgr
Komentarze
6