The Order: 1886 na nowych, mogących się podbać, fragmentach rozgrywki
O jednej z najciekawiej zapowiadających się produkcji powstających na wyłączność konsoli PS4 mówi się ostatnio całkiem sporo.
Interesujecie się doniesieniami na temat The Order: 1886? Jeśli tak to zatrzymajcie się na kilkanaście minut, a my zapewniamy, że nie będziecie żałować poświęconego czasu.
O jednej z najciekawiej zapowiadających się produkcji powstających na wyłączność konsoli PS4 mówi się ostatnio całkiem sporo. Duża w tym zasługa gali The Game Awards 2014 oraz imprezy PlayStation Experience, gdzie dzieło studia Ready At Dawn była dość mocno promowana. Dzięki temu mieliśmy okazję zobaczyć nieco materiałów prezentujących rozgrywkę, ale albo były one krótkie, albo ich jakość pozostawiała wiele do życzenia. Tym razem jest już zupełnie inaczej.
W sieci opublikowany został materiał, który jest niczym innym, jak zapisem całej prezentacji z Playstation Experience. Co najważniejsze, materiał oglądać możemy w naprawdę dobrej już jakości, a to pozwala w pełni delektować się tym, co The Order: 1886 będzie miało nam do zaoferowania.
Już wcześniej nie mieliśmy wątpliwości, iż może być tego całkiem sporo. Teraz zostaliśmy w tym przekonaniu utwierdzeni, a filmowość rozgrywki, jaka budziła ostatnio nieco kontrowersji, zdaje się przeradzać w duży plus tego tytułu.
I jak, podoba się? Przypomnijmy, iż premiera The Order: 1886 odbędzie się 20 lutego przyszłego roku.
Źródło: youtube, neogaf
Komentarze
139Ten typ gier nie ma mega wymagan i mozna sobie pozwolic na dopieszczenie grafiki - to nie sandbox, choc nie zmienia to faktu ze gra wyglada bardzo obiecujaco.
Chetnie zagram, oby nie bylo przerostu formy nad trescia bo ladna grafika to nie wszystko.
Grafika przyjemna ale t gra przechodzi się sama. Możesz iść tylko prosto i w odpowiednich miejscach wcisnąć przycisk by otworzyć drzwi, złapać kogoś, kontynuować.
Walka też drętwa i pozbawiona emocji. Taki filmik gdzie co chwila traci się kontakt ze sterowaną postacią....
Gra jest fajna wizualnie i nie tylko bo jest klimatyczna. Poza tym czerpie sporo z Gears of War, nawet UI bardzo podobne, fajne. Widać też już, że będzie w typie aktualnych gier - dużo qte. Może być podobna do ryse pod względem rozgrywki i skończyć z podobnymi ocenami. Oby nie.
Jeżeli ktoś daje minusa tylko dlatego że napiszę że ładna gra (bo taka jest) od razu dostaje minusa dlatego że z konsolowa gra. Wystarczyłoby zmienić że ex na pc i od razu byłby och achy i plusów co nie miara.
Już bym widział komentarze w stylu patrzcie konsolowcy konsola nigdy nie będzie miała startu do pc w kwestii grafiki itd.......
"Symulacja fizyki GPU pozwala na wdrożenie na dużą skalę ciał sztywnych, które są bardzo kosztowne na moc obliczeniową. Korzystając z shaderów obliczeniowych, może być 10 razy szybciej niż to, co może zrobić CPU. GPU w PS4 jest w stanie wykonać tego rodzaju zadania, ponieważ może wykonać ogólne computing cel. Do tego wzbogacona jest o zunifikowaną pamięć, która jest bardzo szybka ze względu na zastosowanie GDDR5. Jest to jeden z mocnych punktów PS4.
CPU i GPU mogą dzielić wirtualną przestrzeń pamięci, mają możliwość łatwego przesyłania danych między sobą. To pozwala, aby GPU i CPU symulacje fizyki współpracowały bez problemu" Już w tym momencie dzięki nowemu SDK 2.0 konsola dostanie kopa w kwestii wydajności.
http://www.dualshockers.com/2014/11/23/ps4-sdk-2-0-revealed-includes-a-lot-of-interesting-new-tech-and-features-game-developers-can-use/
wysatrczy na Driveclub popatrzeć i proszę złożyć takiego kompa w takiej cenie i gabarytami i pokazać taką grę.
tu jeszcze aby uświadomić innych żeby nie porównywali pc do konsoli ech.
"PS4 ma przepustowość pamięci 176GB/s przy czym 16GB/s PCI-E 3.0 16x brzmi śmiesznie i na nic prawie 290GB/s w GeForce Titan skoro jeśli robimy update często (jak przy megatexturingu) jesteśmy ograniczeni do tego 16GB/s...
Tu chodzi o coś odwrotnego - aby CPU mógł zapisać do pamięci dostępnej szybko dla GPU (nie musiało być ""kopiowane"" z pamięci procesora przez szynę AGP/PCI-E, aby później mieć szybki dostęp do pamięci liczony w setkach GB/s). Takie rozwiązania znajdziemy na konsolach czy SoC, gdzie pamięć procesora i GPU jest współdzielona""
"Głównie dlatego, że gry na PC nie wykorzystują nawet 8GB/s w PCI-e 2 (właśnie przez to że to jest ograniczenie realne dalej na PC). Nie mówimy jednak co jest teraz a o przyszłości i rozwiązaniach jak virtualne tekstrury które są we wszystkich liczących się silnikach ale jednak nie korzysta się z nich na PC lub bardzo delikatnie się je wprowadza a na konsolach się wykorzystuje to od lat"
PS4 to nie jest z
Na razie najładniejsze gry na rynku The Order 1886 i Driveclub. pctowcom dziękujemy za zbędny komentarz że wygląda średnio a od strony technicznej kiepsko bo i takie są komentarze w sieci.
Tak tak wiem the order nie ma rynku jeszcze ale do lutego zostało mało czasu.
Ktoś jeszcze ma jakieś ale odnośnie konsol że to gnioty technologiczne. Nie ma co wojny toczyć i piany jak zwykle exy z PS4 nie pozostawia suchej nitki w kwestii audiowizualnej.
A co można innego powiedzieć o grze podoba się jak diabli :)
Czemu boli was kiepska wydajność konsol w stosunku do PC? No chyba nie specyfikacja bo tej topowej wśród użytkowników PC i tak jest jak na lekarstwo.