Zapraszamy na przegląd kilkunastu reklam technologicznych gigantów prosto z 50. finału Super Bowl.
Super Bowl to sportowe (i nie tylko) święto dla Amerykanów (i – ponownie – nie tylko). W tym roku, dokładnie wczoraj, finał mistrzostw NFL odbywał się już po raz pięćdziesiąty. Jeśli choć trochę interesujecie się tym tematem, to pewnie wiecie, że impreza ta znana jest również z tego, że rywalizują ze sobą nie tylko najlepsze drużyny futbolowe ale też ...marketingowcy i zespoły kreatywne. Jeśli z czegoś (oprócz sportowych wrażeń) Super Bowl słynie, to są to bezsprzecznie reklamy. A właściwie małe filmowe arcydzieła.
Aby wyświetlić swoją 30-sekundową reklamę podczas Super Bowl trzeba zapłacić „jedynie” 5 milionów dolarów. Za takie pieniądze firmy otrzymują jednak widownią liczoną w dziesiątkach milionów. Nikogo więc nie powinno dziwić, że każdy chce się pokazać podczas tej imprezy z jak najlepszej strony. Jak technologiczni giganci (z sektorów elektroniki konsumenckiej, mobile i motoryzacji) zaprezentowali się podczas Super Bowl 50? Zapraszamy na przegląd.
Acura (motoryzacja)
Amazon (moto)
Audi (moto)
Buick (moto)
Fitbit (tech)
Honda (moto)
Hyundai (moto)
Jeep (moto)
Kia (moto)
LG (tech)
Machine Zone (gry)
Mini (moto)
PayPal (tech)
Pokémon (gry)
Squarespace (tech)
T-Mobile (mobile)
Toyota (moto)
Wix (tech)
A zwycięzcą jest… Dajcie znać w komentarzach! ;-)
Źródło: MarketingLand
Komentarze
10http://www.gannett-cdn.com/-mm-/8eb9be64fa81c0a8bf0b8eaf5b3f0503c0c2d07d/c=166-0-2000-1036&r=x329&c=580x326/local/-/media/2015/10/08/USATODAY/USATODAY/635799342865224790-isil.JPG
Pstryk i kanał zmieniony ;)