Ten pozbawiony kończyn i szyi stworek jeszcze nigdy nie wyglądał tak dobrze. To samo tyczy się jego otoczenia.
Zastanawialiście się kiedyś jak wyglądałaby gra o Raymanie, gdyby do jej stworzenia wykorzystano silnik Unreal Engine 4? Youtuber podpisujący się jako CryZENx nie tylko o tym myślał, ale i postanowił faktycznie spróbować coś takiego odtworzyć.
CryZENx przeniósł Raymana do realistycznego świata i utrwalił tę próbę na czterominutowym materiale wideo. Widzimy na nim tego pozbawionego kończyn i szyi stworka beztrosko hasającego po wzgórzach, latającego jak helikopter i strzelającego kulami energii.
Świat wygląda świetnie, a sam bohater został odtworzony z uwzględnieniem najmniejszych detali. Animacja również może się podobać. Biorąc zaś pod uwagę fakt, że za tym projektem stoi jedna osoba, aż chciałoby się zobaczyć co z wykorzystaniem Unreal Engine 4 byliby w stanie zrobić twórcy ze studia Ubisoft.
Zobaczcie zresztą sami i dajcie znać w komentarzach, czy dalibyście szansę Raymanowi w takim wydaniu:
Źródło: HardcoreGamer
Komentarze
21http://cdn.bgr.com/2014/11/assassins-creed-glitch.jpg?w=624&h=390