Dzięki NVIDIA RTX Metro Exodus nabrać ma dodatkowego blasku. Opublikowany materiał wideo przybliża możliwości nowej technologii.
Nie będzie przesadą stwierdzenie, że Metro Exodus jest obecnie jedną z najbardziej wyczekiwanych gier. Gracze liczą, że będzie miała ona wiele mocnych stron nie wyłączając z tego dopracowanej oprawy graficznej. W tym kontekście ponownie głos zabiera Nvidia.
Wedle wstępnych zapowiedzi Metro Exodus miało być pierwszą grą wykorzystującą technologię NVIDIA RTX. Opóźnienie premiery sprawiło, że tytuł ten zyska inna gra, ale nie ma to chyba wielkiego znaczenia. Najważniejsze jest to, jak finalnie zaprezentuje się produkcja studia 4A Games. I tutaj przynajmniej częściowo odpowiedzi udzielać ma najnowszy materiał.
Prezentuje on wybrane lokacje i różnice w wyglądzie przy aktywnych i wyłączonych dobrodziejstwach firmy Nvidia. Jak duże są różnice? Sprawdźcie sami. Warto zaakcentować, że gra wciąż znajduje się w wersji beta.
Jak Wam się podoba? Premiera Metro Exodus odbędzie się 22 lutego przyszłego roku. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: NVIDIA GeForce
Komentarze
80W przeciwieństwie do VR'u. Chce miec obraz który będzie fotorealistyczny a nie taki który będzie mnie izolować od świata.
Z tych wszystkich 3 gier z RTX, w Metro to wygląda zdecydowanie najlepiej.
Dlatego nie raz (jak juz mam akurat chwile na marnowanie czasu na gierki) wole zagrac na Oculus CV, niz grac bez.
Mamy krotkie zycie, wiele roznych o wiele fajniejszych rozrywek, i marnowanie czasu zeby patrzec sie na szklany ekranik zamiast granie w VR (ktore daje o wiele wiecej wrazen, typu Dirt na 4k vs Oculus CV z owiele slabsza rozdzialaka, ale ILE EMOCJI) to porazka.
Rownie dobrze mozna siedziec i robic za niewolnika za kilka tys.
Zycie mamy tylko jedno.
Metro jak metro fajnie się grało w poprzednie części, ale nie wiem co ludzie widzą tutaj w tej grafice, dla mnie po prostu jest ok, ale żeby jakieś wow czy ach robić, to widziałem dużo ładniejsze gry.
W sensie, wiem, że by wolniej działały (tak jak kiedyś PhysX bez karty Nvidii), ale czy w ogóle będzie można je włączyć?