Polska premiera LG G6 planowana jest na 4 kwietnia. Pytanie, czy prezentacja zbiegnie się ze startem sprzedaży?
Premiera smartfonów Galaxy S8 oraz Galaxy S8+ zupełnie przypadkowo zgrała się w czasie z rozpoczęciem kampanii reklamowej LG G6.
A producent przystępuje do tego w dobrym nastroju. Pierwsze opinie dotyczącego nowego flagowca Koreańczyków są raczej pozytywne, optymizmem naprawa też bardzo dobra przedsprzedaż na rodzimym rynku.
Przygotowany spot nie zaskakuje. LG skupia się na tych cechach, które wymieniane są w gronie największych plusów LG G6. To przede wszystkim znacznie zmieniona stylistyka, zaawansowany wyświetlacz 5,7" FullVision ze smukłymi ramami i wodoszczelna obudowa. Dobrze wypadać powinna też główna, podwójna kamera - 13 Mpix z obiektywem szerokokątnym (125°) + 13 Mpix z obiektywem standardowym (71°).
Jak LG G6 wypada na tle wybranych konkurentów? Ostatnio prezentowaliśmy zestawienie specyfikacji, w którym prócz omawianego modelu znalazł się Galaxy S8, OnePlus 3T oraz Xperia XZ Premium.
Wciąż otwarte pozostaje natomiast pytanie, kiedy LG G6 pojawi się w naszych sklepach? Polska premiera smartfona odbędzie się 4 kwietnia, być może tego samego dnia ruszy przedsprzedaż (sprzedaż, co jednak mniej prawdopodobne).
Cena? Około 3000 złotych, chociaż to wciąż informacje nieoficjalne. Można być pewnym, że będzie drożej niż w przypadku Huawei P10 (2 699 zł), ale taniej niż przy Galaxy S8 (3 499 zł).
Źródło: LG Mobile Global
Komentarze
3