Zniżka 90% na produkty firmy Razer dzięki błędnemu kuponowi [Aktualizacja]
Czy jest na świecie firma bardziej przyjazna klientom niż Razer? Osoby, które zdobyły ogromną zniżkę mogą się cieszyć - zamówienia będą zrealizowane.
Wygląda na to, że przez niedopatrzenie firma Razer zrobiła ogromną niespodziankę swoim klientom. Niektórym z nich udało się zdobyć kupon upoważniający do zakupów z ogromną zniżką, wynoszącą aż 90%.
Kod zapewniający tak duży rabat pojawił się na brytyjskiej stronie Razera. Miał on na celu sprawdzenie poprawności działania sklepu i oczywiście nikt nie planował umieszczenia go tam na stałe. Niestety, dla producenta, stało się inaczej i odwiedzający witrynę mieli możliwość jego zdobycia.
Oczywiście, jak łatwo się domyślić, chętnych nie zabrakło. Razer nie podał żadnych liczb, ale kuponów rozeszło się zapewne całkiem sporo. Cała sytuacja była spowodowana podobno przez zewnętrzną firmę, ale Razer postanowił przyjąć wszystko po męsku.
Zamówienia zostaną zrealizowane (choć firma miała prawo do ich anulowania) z drobnym tylko zastrzeżeniem - jeden kupon upoważni do odbioru jednego przedmiotu. Niektórzy bowiem postanowili skorzystać z okazji i zaopatrzyć się w kilka gadżetów, ale aż tak dobrze nie będzie.
Mimo wszystko zakup czegokolwiek z rabatem 90% powinien cieszyć. Miejmy nadzieję, że Razer nie będzie chciał sobie tego odbić podwyżkami cen.
AKTUALIZACJA - 22.04.2013, 16:40
Otrzymaliśmy już oficjalne oświadczenie. Jego autorem jest Min-Liang Tan, CEO i dyrektor kreatywny Razer.
"W świetle prawa możemy anulować wszystkie zamówienia złożone przy użyciu feralnego kodu. Jednak ponieważ w Razerze wyznajemy ideę „klient przede wszystkim”, zdecydowaliśmy się uhonorować wszystkie zamówienia złożone przez fanów przy użyciu nieautoryzowanego kodu i umożliwić im zakup jednego egzemplarza każdego zamówionego przez nich sprzętu, na ich własny użytek. Zdajemy sobie sprawę, że sprzedając produkty znacznie poniżej kosztów narazimy się na znaczne straty – w końcu wciąż jesteśmy niewielką firmą. Chcemy jednak pozostać fair wobec całej społeczności. W przypadku wielokrotnego zamówienia tego samego produktu, wciąż umożliwimy zrealizowanie zamówienia na jednego egzemplarza na własny użytek, z obowiązującą zniżką 90%. Chcemy, aby na tej sytuacji skorzystali wszyscy nasi fani i cała społeczność graczy, a nie pośrednicy. Wszak zajmujemy się gamingiem, a reszta – to już nie nasza sprawa."
Źródło: kotaku, inf. prasowa
Komentarze
30Razer i tak zawyża cene o 90% więc jak sprzedadzą pare gratów w cenie produkcyjnej nic sie nie stanie. Słomiana męskość ; )
Sprzedawcy handlują gównianymi odpadami z Niemiec a Razer nic im nie robi.
Koniec końców klient dostaje po dupie.
Bardzo dobrze im tak. Ja bym zamówił na całą rodzinę z domu. Każda osoba to inny klient. Po sąsiadach bym się przeszedł. Więcej badziewia potem by było do sprzedania :p
Nie wiem, skąd te narzekania na jakość i zawyżone ceny Razera. Mam już prawie 1.5 roku Lachesisa 3.5G - śmiga jak marzenie, nic się nie wyciera, rolka chodzi jak trzeba (w przypadku innych gryzoni, których używałem, wcale nie takie oczywiste, a nie były to tanie produkty).
Jedyne, co mi trochę w niej przeszkadza, to symetria - wolał bym profilowaną, ale tak to już jest, jak druga połówka używa myszy lewą ręką :)