Bez dwóch zdań - Rage będzie jedną z największych premier tego roku. id software wydaje się być bardzo zdeterminowane (i to jedyny sposób na rozpoczęcie zdania od małej litery), żeby wrócić na szczyt gamingowego panteonu.
Póki co Rage zapowiada się świetnie, a my zapraszamy dziś do obejrzenia ciekawego filmu, w którym prezentowana jest broń, której używać będziemy na postnuklearnych pustkowiach. Przy okazji zobaczymy oczywiście mnóstwo lokacji, postaci i smaczków, a - moim zdaniem - oglądać Rage można bez końca:
Miło zobaczyć, że bohaterowie naszej młodości - producenci kultowego Dooma czy Quake - potrafią się świetnie odnaleźć w realiach konsolowych, a silnik graficzny przygotowany przez Carmacka i spółkę znów zrywa czapki z głów. Jedyny problem, to doczekać października, ale kiedy już nadejdzie jesień - pogramy za wszystkie czasy.
Rage wydane zostanie na PC, Xbox360 i PlayStation 3, a polskim dystrybutorem gry jest Cenega Poland.
Więcej ze strefy gier:
- Hard Reset - mroczna strzelanka znad Wisły
- Dishonored: Tajemnicza gra Bethesdy
- Afterfall: InSainty - nuklearna zagłada po polsku
- Prototype 2 - GTA na toksycznych dopalaczach
- Gotham City Impostors - setki walczących Batmanów
Źródło: Games Press
Komentarze
28To nie są amatorzy żeby myśleć, że będą mieli problem ze zrobieniem gry na konsole. Poza tym (jako, że to pierwszy produkt) można przyjąc, że będą chcieli się pokazać z jak najlepszej strony, a nie pogrzebać na starcie :)
Mam przeczucie, że to będzie niezła gra akcji.
grafika wymiata; buhaha moze czas pujsc i wymienic okulary; podniecasz sie jak by to bylo jakas rewolucja PS3 SHIT; Patrzysz na te swoje marne gierki i gnieciesz kapucyna i powtarzasz sobie (sztuczne oddychanie; gniecenie penisa; marszczenie petaga).
Linux będąc otwartym i portowalnym wszędzie systemem nie może znaleźć zastosowania wszędzie gdzie by mógł ze względu na to że nie będzie można zarobić na tym samym produkcie na wielu platformach...
Już MS z Windowsem 8 chce unifikacji platform i stworzenie jednego systemu pod rożne architektury i dostarczenie takich samych narzędzi na nie, w zależności od możliwości urządzenia na którym jest zainstalowany... Jest to ta sama idea która od dawna była i jest realizowana pod nazwa Linux, jednak na Linuksie nie da się tak zarobić $ jak obecnie("feudalizm")..
Morał z tego taki że konsola to zwykły komputer z ograniczonymi funkcjami, które w klasycznym PC "są odblokowane" i tyle...
Konsole nowej generacji i tak beda pewnie ograniczone do max 40-50 FPS dlaczego bo wyzej beda sie juz ksztusic. A plynnie by gra chodzila to musi byc min 50 FPS.