Zestawy słuchawkowe mają pozytywny wpływ na zwrot z inwestycji w komunikację zunifikowaną. Nie tylko wpływają na lepszy kontakt pracownika z klientem, ale również znacząco obniżają czas obsługi połączenia.
To tylko niektóre z przyczyn, dla których badani pracownicy wolą pracować z zestawami słuchawkowymi niż słuchawkami telefonicznymi. Badania przeprowadzone w Newport City Homes to pierwsza tego typu kompleksowa analiza przeprowadzona przez Uniwersytet Londyński związana z wykorzystaniem zestawów słuchawkowych.
Warto przeczytać: | |
Zaskakująca cena Samsunga Nexus S | |
Dicota: atrakcyjne torby na laptopy | |
Inteligentne mierniki pomogą zredukować koszty energii |
NCH zajmuje się administrowaniem nieruchomościami należącymi do miasta oraz doradztwem przy przeprowadzaniu przetargów na ich użytkowanie. W wyniku badań ustalono, że zestawy słuchawkowe zoptymalizowane pod kątem UC znacznie zwiększają zarówno produktywność użytkownika, jak i jakość kontaktu z klientem ze względu na możliwość przełączania kanałów komunikacyjnych w czasie rzeczywistym oraz współpracy z innymi pracownikami podczas połączeń. Mając wolne obie ręce, użytkownicy mogą szybko korzystać z takich funkcji, jak połączenia konferencyjne, natychmiastowe przesyłanie wiadomości czy współdzielenie pulpitów.
W trakcie badań ustalono również:
- 81 proc. respondentów stwierdziło, że wyższa jakość dźwięku przekłada się na lepsze relacje z klientami.
- 95 proc. uczestników uznało, że przełączanie funkcji UC podczas połączeń jest łatwe.
- 84 proc. pytanych stwierdziło, że dzięki zestawowi słuchawkowemu słyszą dzwoniących znacznie wyraźniej, niż w przypadku korzystania z słuchawki telefonicznej.
- Zestawy słuchawkowe skracają ogólny czas obsługi połączenia o 33 proc.
- 90 proc. użytkowników zestawów słuchawkowych nie wróciłoby do korzystania z słuchawki telefonicznej, gdyby miało wybór.
Użytkownicy, którzy zwykle wykonywali 20 połączeń dziennie, oszczędzali nawet dwie godziny pracy. W rezultacie obsługa klienta była znacznie bardziej efektywna.
Informacje o badaniu
Badania zostały przeprowadzone w organizacji not-for-profit, Newport City Homes (NCH) po wdrożeniu systemu komunikacji zunifikowanej Microsoft Office Communicator w jej trzech oddziałach w Walii. W trakcie badań oceniono wydajność pracowników mających styczność z klientami, którzy przez okres czterech tygodni używali słuchawek telefonicznych oraz zestawów słuchawkowych zoptymalizowanych pod kątem Unified Communication.
Źródło: inf. prasowa
Polecamy artykuły: | ||
Muzyka - z YouTube, MP3, do pobrania i na życzenie | Google Chrome - 20 świetnych wtyczek | Nvidia 3D Vision Surround - 3D na trzech monitorach |
Komentarze
5Super - czyli oszczędzasz 6 minut na jednym połączeniu bo siedzisz w słuchawkach xD