Magia nowych rozwiązań technologicznych zatacza coraz szersze kręgi. Najnowsze wydania amerykańskiego Playboya i rodzimego Chipa sięgnęły po 3D i Rozszerzoną Rzeczywistość (Augmented Reality).
Ostatnie miesiące nie były zbyt łaskawe dla prasy drukowanej. Spadająca popularność tego medium przyczyniła się do poszukiwania nowych sposobów na przyciągnięcie czytelników. I tak w najnowszym wydaniu amerykańskiego Playboya znajdziemy pierwszą na świecie rozkładówkę 3D. Według założyciela Playboya – Hugh Hefnera czytelnicy najbardziej chcieliby zobaczyć w trójwymiarze nagą kobietę. I to właśnie umożliwić ma Playboy.Każdy kto zdecyduje się na zakup najnowszego numeru tego niezwykle popularnego magazynu dla panów otrzyma okulary 3D do podziwiania urody czerwcowej Playmate – Hope Dworaczyk.
Z kolei w czerwcowym numerze Chipa znajdziemy inną nowinkę technologiczną – tzw. Rozszerzoną Rzeczywistość (Augmented Reality). Specjalnie przygotowana okładka magazynu skrywa animację komputerową i dwa krótkie filmiki. Oczywiście do ich odpalenia potrzebny jest komputer wyposażony w kamerkę internetową i odpowiednią aplikację (dołączoną na płycie do czerwcowego wydania Chipa). Po „pokazaniu” okładki kamerce na ekranie naszego komputera zobaczymy technologię Augmented Reality w działaniu. Ponadto w samym numerze znajdziemy również artykuł o technologii 3D, w której dzięki AR możemy obejrzeć trójwymiarową grafikę.
Ciekawe co jeszcze szykują dla nas prasowi potentaci.:)
Źródło: Wirtualnemedia.pl
Komentarze
12