Pionierzy w dziedzinie HPC, pierwszy pokaz procesorów GPU następnej generacji, pokazy demo platformy RealityServer.
To również impreza, która obfituje w pionierskie pokazy nowoczesnych technologii i rozwiązań wykorzystywanych w badaniach naukowych, obliczeniach finansowych, projektowaniu przemysłowym 3D czy przemyśle wydobywczym.
Wybitne osobistości w dziedzinie obliczeń wysokiej wydajności (HPC) będą przemawiać na stoisku firmy NVIDIA podczas konferencji SC09 (m.in. Jack Dongarra z Uniwersytetu Tennessee; Satoshi Matsuoka z Instytutu Technologii w Tokyo ; Jeff Vetter z laboratorium Oak Ridge National Labs; naczelny naukowiec w firmie NVIDIA, Bill Dally), która odbywa się w Portland, USA, w dniach od 15 do 20go listopada 2009. Na stoisku pokazywane również będą nowe produkty Tesla zbudowane w oparciu o najnowszą architekturę GPU o kodowej nazwie “Fermi.”
Na stoisku firmy Microsoft można będzie zaczerpnąć informacji oraz przyjrzeć się działaniu pierwszego na rynku środowiska programistycznego dla współpracujących ze sobą GPU/CPU, o kodowej nazwie Nexus, zaprojektowanego dla twórców pracujących z Microsoft Visual Studio. Inne rozwiązanie - OpenCL Visual Profiler, autorstwa firmy NVIDIA - pokazywane będzie na stoisku Khronos Group.
Więcej informacji znaleźć można pod adresem: nvidia.com/object/sc09.html
Źródło: informacja prasowa
Komentarze
20Wiem, że łatwo rozwiązać problem z punktu widzenia skutku. Do tego producentom będzie to bardzo na rękę, bo jakiego crapu nie wydadzą, to i tak zapłacisz abonament i tak.
Przyczyną jednak raczej jest cena i coraz większe "niedorobienie" i uproszczenie gier. Biorąc np. takiego COD'a gdzie cena z kosmosu daje nam 4-5h gry. Dla mnie Cloud to utopia i tyle.