Dzisiaj u naszych zachodnich sąsiadów rozpoczyna się jedna z najważniejszych konferencji poświęconych zagadnieniu cyfrowej animacji, mediom interaktywnym, branży gier elektronicznych oraz efektów specjalnych.
Nvidia będzie demonstrować karty Quadro używane m.in. przez użytkowników profesjonalnych aplikacji do tworzenia efektów specjalnych, animacji, itp. W ramach cyklu spotkań producent przedstawi m.in. jaki wpływ na wybrane aplikacje może mieć akceleracja procesów przez procesor graficzny, a także odpowie na pytanie jak zwiększyć realizm za pomocą silników akceleracji aplikacji i rozwiązań Nvidia Quadro.
Dla dociekliwych podajemy pełną listę zagadnień. Sesje Nvidi zaplanowano na 6 maja więc jeszcze możecie zdążyć.
- Akceleracja procesów pracy w aplikacjach IRIDAS FrameCycler/Speedgrade przez procesor graficzny
- Stosowanie aplikacji ARRI Relativity w środowisku przetwarzania równoległego za pomocą procesorów graficznych
- Silnik odtwarzania Adobe CS5 Mercury, czyli skok kwantowy na polu produktywności
- Jak zwiększyć realizm za pomocą silników akceleracji aplikacji i rozwiązań Nvidia Quadro
- Aplikacja do rysowania w środowisku trójwymiarowym Mari i technologia przetwarzania obrazu Blink
- MetaSL: Pokonywanie przepaści między procesorami graficznymi a centralnymi w dziedzinie renderowania obrazu
- Stosowanie rozwiązań firmy Marquise Technologies do produkcji materiału wideo w czasie rzeczywistym w oparciu o procesor graficzny
Źródło: fmx.de
Komentarze
4