No Man's Sky na PC i PS4 zaczyna wyglądać tak, jak się należy. Utraconego dobrego imienia nie da się w stu procentach odzyskać, ale warto próbować.
No Man’s Sky miało potencjał, by stać się grą roku. Niespełnione obietnice twórców i ogólnie rzecz ujmując niedopracowanie tego tytułu sprawiły jednak, że jest to jedna z największych tegorocznych porażek. Przez długi czas po premierze ekipa Hello Games unikała kontaktu z graczami. Teraz wyjaśnia, że postanowiła zaszyć się w biurze i w pocie czoła pracować nad tym, by gra wyglądała tak, jak powinna wyglądać w dniu premiery. Dzieli się też ze społecznością pierwszymi efektami.
Gra No Man’s Sky na PC i PlayStation 4 wzbogaciła się o aktualizację Foundation Update, która wprowadza sporo świeżości. Najważniejszą z nich jest urozmaicenie rozgrywki, poprzez wprowadzenie trzech rozbudowanych trybów zabawy: Normal (to, do czego przywykliśmy), Survival (z dynamicznym wzrostem poziomu trudności) oraz Creative (podstawy Minecrafta w kosmosie).
Tryb Creative pozwala nam wybudować i rozbudowywać swoją planetarną bazę. Mechanika jest dość rozbudowana, a wewnątrz możemy między innymi stworzyć magazyn sprzętu, hodowlę roślin, czy laboratorium, w którym rozwijać będziemy nowe technologie. W trybie Survival natomiast gracze docenią pewnie możliwość stawiania własnych punktów zapisu oraz budowania w biegu specjalnych struktur.
Kolejne nowości to statki towarowe, grupowanie elementów ekwipunku w stosy, szybkie menu, nowe surowce oraz poprawiona oprawa wizualna na obu platformach. Więcej o nowościach przeczytacie na stronie gry i zobaczycie na poniższym filmiku:
Źródło: Eurogamer, Hello Games
Komentarze
13Cwaniaczki spod ciemnej gwiazdy, wszystko byłoby OK gdyby to coś kosztowało odpowiedni do tego co oferuje i marketing nie opierał się na wierutnych kłamstwach.
Ta gra skończyła się, niezależnie co zaproponuje producent. Obecnie jest wiele produkcji oferującej to czego nigdy nie miało i nie będzie miał NMS (we wczesnej fazie alpha/beta) to i Hello Games ma od kogo zrzynać pomysły.
Jakiś choć zarys fabuły, jakiegoś celu - bo to "centrum galaktyki" to tak chyba tylko po to żeby coś tam ściemnić.
Bo na razie to ta gra jest jak całkiem niezły film przerwany po 15 min. - niby coś ciekawego ale nie wiadomo co bo ciągu dalszego brak...
Czy stworzony przez nas budynek, będzie widoczny dla innych graczy?