NaviExpert rozdaje darmowe licencje i organizuje konkurs - do wygrania m.in. Citroëny C4 Cactus
Zmotoryzowani mieszkańcy największych miast chyba niejednokrotnie denerwowali się stojąc w korkach. Teraz można na nich skorzystać.
Zmotoryzowani mieszkańcy największych miast chyba niejednokrotnie denerwowali się stojąc w korkach. Wygląda jednak na to, że chociaż raz będzie można dzięki nim skorzystać. Postarała się o to firma NaviExpert, która razem z polskimi operatorami komórkowymi zorganizowała bardzo ciekawą akcję promocyjną i konkurs ze świetnymi nagrodami.
„Odkorkuj miasto” to inicjatywa, dzięki której każdy użytkownik systemu Google Android oraz Windows Phone może odebrać za darmo trzydziestodniową licencję na nawigację NaviExpert. Ta, pozyskując na bieżąco informacje o ruchu drogowym od kierowców, informuje o korkach właśnie i wyznacza alternatywne trasy, które pozwalają szybciej dotrzeć do celu.
By cieszyć się darową nawigacją NaviExpert na smartfonie należy zajrzeć na oficjalną stronę akcji. Po wybraniu swojego operatora lub wersji ogólnej aplikacji pojawia się instrukcja, w jaki sposób odebrać swoją nawigację.
"Co ciekawe, wielu kierowców wciąż sceptycznie podchodzi do nawigacji omijających korki, ale właśnie po to jest ta akcja. Dzięki niej każdy na własnej skórze może przekonać się, że zrywając z rutyną podczas codziennych podróży może oszczędzać nawet do kilkudziesięciu minut na jednej trasie." – Adam Bąkowski, Prezes Zarządu NaviExpert
Na tym nie koniec ciekawych informacji. Uczestnicy akcji mogą wziąć bowiem udział w konkursie z naprawdę atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania są m.in. Citorëny C4 Cactus z pełnym bakiem na weekend czy smartfony HTC Desire 620 wraz z uchwytami i ładowarkami samochodowymi.
Pełną pulę nagród zobaczyć możecie na poniższej grafice, a także wspominanej już wcześniej oficjalnej stronie akcji. Tam też znajdziecie regulamin konkursu.
Źródło: naviexpert, darmowanawigacja
Komentarze
16Co do samego artykułu, to nie widziałem, że obecnie wersja trial to jakiś przywilej i łaska wobec ludzi. Taaaakie wydarzenie, taka okazja, dajemy wam Trial. Mam nadzieję, że nie każdy trial dowolnego software'u będzie tak ochoczo reklamowany, bo nie będzie miejsca na inne newsy. Absurdalność istnienia tego artykułu wykracza poza skalę, na poważnie...
To juz na benchmarku moga sie reklamowac firmy wyludzajace pieniadze od ludzi?