Neil Druckmann wystosował do Valve ciekawą propozycję.
Zapowiedź Half-Life 3 ucieszyłaby miliony graczy. Problem w tym, że cały czas nic nie wskazuje na to, że moglibyśmy się jej doczekać. Valve zdaje się o tym tytule nawet nie myśleć, w przeciwieństwie do innych ekip z branży.
Okazuje się, że i one są spragnione gry w takim stopniu, że również zaczynają kierować do Valve pytania i propozycje. Bardzo ciekawą wystosowało teraz Naughty Dog, a konkretnie Neil Druckmann, dyrektor kreatywny The Last of Us oraz Uncharted 4. Za pośrednictwem jednego z portali społecznościowych zasugerował gotowość jego ekipy do prac nad Half-Life 3.
„Valve, wystarczy, że dacie nam prawa do marki Half-Life, a my już zajmiemy się całą resztą.”
Naturalnie mowa tutaj o deklaracji z drobnym przymrużeniem oka, która jednak stała się dobrą okazją do kolejnych ożywionych dyskusji. Nie da się bowiem wykluczyć, że Valve ostatecznie zdecyduje się na przekazanie prac nad Half-Life 3 innemu deweloperowi.
Czy Naughty Dog byłoby dobrym wyborem? The Last of Us to bez wątpienia gra doskonała, Uncharted 4 też się na taką zanosi, ale czy waszym zdaniem studio to byłoby w stanie przygotować również nowego Half-Life'a?
Źrodło: gamezone
Komentarze
175A tak poważniej - nie. Valve teraz szykuje się na debiut Steam Mashines i Vulcana. Half Life 3 na pewno się "robi". A że Valve ma kasy pod sufit to może się robić długo.
To Half-Life zdefiniował jak dzisiaj wyglądają FPSy , zmienił je z chaotycznego, ledwo okraszonego fabułą Quake'a w nowoczesną, napędzane fabułą grę.
Half life 2 zrewolucjonizował sposób w jaki podchodzimy do fizyki w grach - te kilka algorytmów które obliczały zachowanie beczki po wystrzale , do tej pory efekcik poboczny, nagle stanęło w w roli głównej. Od tamtej pory rzeczą oczywistą są zagadki wykorzystujące fizykę, do HL2 praktycznie się to nie zdarzało.
Co zmieniło Naughty Dog? Bardziej platformowe platformy? Murki do pasa za którymi można się lepiej schować? Zmienili "zombie" na ludzi zainfekowanych grzybicą mordy?.
Valve z HL3 czeka na kolejny pomysł, który zapewniłby nietuzinkową rozrywkę i zmienił choć trochę , sposób w jaki gramy w gry. Niestety jak to jest z pomysłami, można długo czekać na geniusza , który ten pomysł wymyśli.
Moim zdaniem Valve czeka na rozwój technologi VR żeby pokazać HL3, a są na dobrej drodze - ze wszystkich zaprezentowanych technologii to właśnie Steam VR ma największa potencjał.
Te drzewa w tle... jakbym grał w obliviona.
Miedzy 0:48 a 1:03 tnie tak okrutnie że już dawno grzebałbym w opcjach.
Przy 1:21 widać jak oświetlenie przeskakuje z "wypalone cienie : słonecznie" na "wypalone cienie: za górą"
Zapominacie że kiedyś Halflife wstrzelił się na rynek gdzie nie było tak dobrej produkcji pod względem zarówno oprawy jak i samej fabuly.
Podejrzewam że wiekszość pamieta raczej wrażenie jakie wywołała na nim wtedy gra a nie samą gre tak dobrze.
Niestety z HL3 może być tak jak z Diablo3 - które lepiej żeby nie powstało.
Takie mam własne odczucia co do tego tytułu. Jest sporo zamieszania, zbudowała się legenda że Valve nie potrafi liczyc do 3 itp.
Popatrz sobie jeszcze raz ludku od pcmr gra w 1080p w 30fps i wymiata audiowizualnie to co masz na pc.
https://www.youtube.com/watch?v=BVny3vZVwvc
Teraz przedstaw nam te 4K na pc popatrzymy co tam masz :)
Tak jak mówisz tylko jako ex na PS4 aby audiowizualnie to jakoś wyglądało.
Tytuł mnie nie grzeje były lepsze pozycje w czasach PSX/PS2.
Ale znając ND na pewno lepsza pozycję by z montowali niż co było na pc :)