Marshall Motif II A.N.C. to następca dobrze przyjętego modelu dokanałowych słuchawek. Urządzenie zadebiutuje w Polsce w ciągu kilku tygodni.
Producent wyposażył zestaw w sześciomilimetrowe dynamiczne przetworniki. Nawet mocne zwiększenie głośności nie powinno w tym przypadku doprowadzić do zniekształceń dźwięku. Użytkownik nowych bezprzewodowych słuchawek od Marshalla usłyszy głębokie basy i czyste tony średnie.
Sprzęt obsługuje kodeki SBC, MPEG-2 AAC i LC3. Co więcej, producent umożliwił personalizację dźwięku za pomocą specjalistycznej aplikacji Marshall Bluetooth App. Warto również wspomnieć o obsłudze dotykowej oraz wbudowanych mikrofonach do rozmów telefonicznych.
Trzy litery A.N.C. w nazwie modelu nie są przypadkowe. Oznaczają one technologię aktywnej redukcji szumów (Active Noise Cancellation), która pozwala na tłumienie niepożądanych dźwięków z otoczenia do poziomu 30 dB. Dzięki temu, ruch uliczny, rozmowy czy szum wentylatorów nie będą zakłócać słuchania muzyki. Co więcej, możemy dostosować poziom redukcji szumów do naszych preferencji i warunków otoczenia, wybierając spośród trzech dostępnych trybów.
Wygląd Marshall Motif II A.N.C.
Słuchawki są czarne z kontrastującą białą literą M. Również etui ma czarny kolor i zostało pokryte chropowatą teksturą z efektem skóropodobnym. Na etui umieszczono lampkę LED.
Warto również zwrócić uwagę na aspekt ekologiczny. Zestaw zwykonano w 70 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu, włączając zużytą elektronikę, butelki PET i osłony świateł samochodowych.
Cena
W pakiecie znajdziemy gumki-zatyczki w rozmiarach S, M i L. Sugerowana cena detaliczna najnowszych słuchawek z logo Marshalla to 899 zł.
źródło: materiały prasowe
Komentarze
1Dziękuję wreszcie się dowiedziałem, iż ww. skrót nie oznacza Analfabetismus Notourius Continuum. Co za poziom, co za poziom! Człowiek się uczy całe życie.