Lightning Returns: Final Fantasy XIII na PC już w grudniu - zwiastun i wymagania
Miłośnicy serii Final Fantasy już mogą przygotowywać się na zwieńczenie trylogii z numerkiem XIII w nazwie.
Final Fantasy XIII trafiło na pecety w październiku 2014 roku, a XIII-2 dwa miesiące później. Ostatnia część trylogii – Lighting Returns – ze sporą obsuwą, ale w końcu także wyląduje na komputerach osobistych. Firma Square Enix podała w minionym tygodniu datę premiery, potwierdziła informacje dotyczące zawartości oraz opublikowała wymagania sprzętowe tej gry.
Pecetowe Lightning Returns: Final Fantasy XIII nie doczeka się zbyt wielu zmian względem wiosną ubiegłego roku konsolowej wersji. Historia będzie dokładnie taka sama (nie przewidziano żadnych dodatkowych rozdziałów), mechanika również, a oprawa wizualna zostanie tylko troszkę poprawiona. Wiemy też, że liczba klatek na sekundę będzie zablokowana na 60.
Gra Lightning Returns: Final Fantasy XIII na PC będzie także kompatybilna z wszystkimi konsolowymi rozszerzeniami DLC oprócz FFVII Aerith. Pecetowcy mogą również liczyć na obsługę kontrolerów. Spójrzmy zatem na wymagania sprzętowe.
Wymagania minimalne:
- System operacyjny: Windows XP z SP2
- Procesor: dwurdzeniowy, 2 GHz
- Pamięć: 1,5 GB RAM
- Karta graficzna: 512 MB VRAM, Nvidia GeForce 8800GT / Radeon HD 4770
- Miejsce na dysku: 22 GB
Wymagania zalecane:
- System operacyjny: Windows Vista / 7 / 8
- Procesor: Intel Core 2 Quad (2,66 GHz) / AMD Phenom II X4 (2,8 GHz)
- Pamięć: 2 GB RAM
- Karta graficzna: Nvidia Geforce GTX 460 / Radeon HD 5770
- Miejsce na dysku: 22 GB
Kiedy zatem odbędzie się premiera gry Lightning Returns: Final Fantasy XIII? Dokładnie 10 grudnia. Na koniec – zwiastun:
Źródło: GameSpot, Steam
Komentarze
23"Ciekawe ile miałeś klatek na sekundę na swoim blaszaku w takim hicie jakim jest The Last of Us "
Last of Us Hit? Good one, mowa o oryginalnym Last of us czyli wersja PS3 720p@25-30fps/LOW/AAx0 nie ma czym się chwalić mogli to śmiało na PS2 i PSV wydać :)
Natomiast remastered cóż...Stałe 60 fps w 1080p z włączonym V-Sync, bez wyłączania AA,obniżania jakości cieni,odbić i efektów do LOW, nie to co na PS4 żeby było te 60 w men, gra obniża jakość wszystkiego jak leci (czyli to co wymieniłem) ;)