Valve pracuje nad grą Left 4 Dead 3 działającą na silniku Source 2?
Podczas wizyty w siedzibie Valve graczy Dota 2, jeden z nich zrobił zdjęcie listy aktualizacji gier. Jak się okazuje była na niej gra Left 4 Dead 3.
Firma Valve już nie raz udowadniała, że potrafi zachować w tajemnicy informacje o swoich poczynaniach, trzymając tym samym graczy w niepewności. Niewykluczone, że obecnie firma Gabe Newella pracuje nad kontynuacjami swoich kultowych gier, tak przynajmniej można wywnioskować ze zdjęcia ukazującego listę aktualizacji dodawanych przez Valve do swoich gier, na której znalazł się wpis odnoszący się do silnika Source Engine 2 oraz gry Left 4 Dead 3.
Już nie pierwszy i z pewnością nie ostatni raz w sieci pojawiają się nieoficjalne przecieki, czy też spekulacje jakoby firma Valve miała pracować nad nowymi grami. Wielokrotnie wskazywano na możliwość wydania gry Half-Life 3, na co poszlak doszukiwało się wielu fanów serii.
Pod koniec ubiegłego roku informowaliśmy, że z wizytą do siedziby Valve z okazji 50 urodzin Newella, przyszła grupa użytkowników forum 4chan.org. Nagrali oni materiał wideo, w którym szef Valve wyraźnie stwierdził, że pracują nad grą Ricochet 2 i nowym silnikiem graficznym, którym najprawdopodobniej jest Source Engine 2.
Ta wiadomość rozeszła się szerokim echem i rozpoczęła falę kolejnych spekulacji o możliwości rozpoczęcia przez Valve prac nad HL3. Skoro firma Valve pracuje już nad nowym silnikiem graficznym to w zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie, aby Gabe Newell i spółka planowali już swoje kolejne produkcje.
Niedawno z okazji turnieju The International 3 w Dota 2 z wizytą do siedziby Valve przybyli gracze biorący w nim udział, jeden z nich wykonał kilka zdjęć ukazujących, jak wygląda praca w Valve oraz jak prezentuje się firma od „środka”.
Co ważne na jednym ze zdjęć uwiecznił on monitor wyświetlający listę aktualizacji dodawanych do gier Valve i platformy Steam. Sporą część z nich stanowiły poprawki dla klienta Steam oraz właśnie gry Dota 2, która niedawno miała swoja oficjalną premierę. Ciekawostką jest fakt, że na liście aktualizacji widnieje wpis odnoszący się do silnika Source 2 oraz gry Left 4 Dead 3, która miałaby korzystać właśnie z niego.
Zamieszczony wpis sugeruje, że firma Valve testuje już wewnętrzną, testową kompilację gry L4D3, niestety nie mamy w 100% pewności czy faktycznie tak jest, gdyż firma Valve tradycyjnie już nabrała wody w usta i nie zabrała głosu w tej sprawie. Nie wiemy więc czy mamy do czynienia z autentyczną informacją ujawniającą, że firma Valve pracuje nad silnikiem Source 2 i grą Left 4 Dead 3, czy też jest to jedynie zmanipulowany wyciek.
W ubiegłym miesiącu w sieci pojawił się tajemniczy licznik, sugerujący, że coś faktycznie może być na rzeczy. Po opublikowaniu wspomnianych informacji od razu pojawiły się spekulacje, że może to być jedna z gier (na wyłączność), którą firma Valve zechce przyciągnąć użytkowników do konsoli Steam Box - o której w ostatnim czasie nieco ucichło.
Źródło: IGN, product-reviews
Komentarze
19A jakby teraz coś wydali to pewnie i również na next geny
Spójrzcie na to.
2013/08/05 15:49:14 Kerry Davis Getting VScript running on the client:->- Created tier4 interface VSCRIPT_SERVICE_INTERFACE_CLIEN...
2013/08/05 15:43:43 Ted Carson [Source2] Changed typedef for ENTITYFUNCPTR to point to a CEntityInstance member instead of a CB...
2013/08/05 15:08:48 script auto-submit of game binaries - built from revision 1858595->Changes included in this submit->Chang...
2013/08/05 15:08:24 Ted Carson [Source2] Changed L4D3's test_networking unit test to use the devtest level again. Ran assert-free ...
2013/08/05 14:59:27 script auto-submit of game binaries - built from revision 1858544->Changes included in this submit->Chang...
2013/08/05 14:55:33 Ken Birdwell Added model_editor support for creating a blank vagrp file->Split QC translator into own file in model...
2013/08/05 14:55:00 Ted Carson [Source2] Restored L4D3's devtest unit test. Ran locally 6 times without an assert. There may be so...
2013/08/05 14:38:25 Jay Stelly First pass at getting selection code working using the source2 hitbox system instead of the source1 c...
2013/08/05 14:37:17 Jeff Hameluck Tickle valvemaya.h to see what buildbot will do...
2013/08/05 13:58:46 Jen Carlson Added needed resource, removed unused var.
2013/08/05 13:57:58 Jen Carlson More work to allowing texture id -1 to be white vgui ui texture by default.->This allows boundid to be ...
Co do SBOX to HL3 mogłoby być udanym exlusivem, o ile konsola będzie miała normalną cenę.