Komputronik SA trzy tygodnie po podpisaniu umowy partnerskiej z firmą Dell rozpoczyna kampanię reklamową notebooków tej cenionej marki. Kampania dotyczy w pełni multimedialnego i stylowego komputera przenośnego Dell Studio 1537 w dwóch wersjach, które różnią się wielkością dysku twardego i pojemnością pamięci operacyjnej. Obie wersje oferowane są w promocyjnych, niezwykle atrakcyjnych cenach.
Cenę modelu Dell Studio 1537 T4200/ATI3450/320GB obniżono o 300 zł - do zaledwie 2699 zł brutto, zaś wersja Dell Studio 1537 T4200/ATI3450/250GB kosztuje teraz jedynie 2299 zł brutto, a zatem aż o 400 zł taniej! Pierwsza wspomniana wersja dysponuje dyskiem twardym o pojemności 320 GB i 3 MB pamięci RAM, zaś wersja druga ma 250-gigabajtowy dysk twardy i 2-megabajtową pamięć operacyjną.
Notebook Dell Studio 1537 wyposażono w panoramiczny 15.4-calowy wyświetlacz podświetlany diodami LED. Dzięki temu użytkownik cieszy się nie tylko jasnym, wyraźnym obrazem, ale także długim czasem pracy akumulatorów. Tym bardziej, że wielogodzinną dyspozycyjność notebooka wspierają baterie o dużej pojemności 5600mAh. Obie wersje Dell Studio 1537 to zarówno świetne narzędzia biznesowe, jak też multimedialne centra domowej rozrywki. Dwurdzeniowy procesor Intel Pentium, szybka pamięć DDR2 oraz nowoczesna karta graficzna ATI Radeon HD 3450 z wyjściem HDMI doskonale sprawdzą się w trakcie intensywnej zabawy.
Dotykowy panel wraz z przyciskami multimedialnymi umożliwia komfortową obsługę najważniejszych funkcji. Na uwagę zasługują poza tym zaawansowane możliwości bezprzewodowej komunikacji z Internetem. Znajdowanie sieci bezprzewodowych odbywa się bez konieczności uruchamiania systemu. Elegancka obudowa sprawia, że ten nowoczesny model komputera przenośnego staje się częścią stylu życia użytkownika.
Kampania promująca obie wersje notebooka Dell Studio 1537 będzie trwała trzy tygodnie, począwszy od 6 kwietnia. Potencjalni oraz obecni klienci Komputronik SA będą informowani o tej wyjątkowej okazji za pośrednictwem takich stacji radiowych, jak: RMF FM, Radio ZET oraz Radio ESKA. Promocji będzie towarzyszyć także kampania internetowa w sieci afiliacyjnej TradeDoubler, znanego usługodawcy w sektorze marketingu cyfrowego.
Źródło: Informacja prasowa
Komentarze
4ahahaha xD