Karta produktu w sklepie internetowym Komputronik została przeprojektowana, by klienci mogli szybciej i łatwiej dokonywać dobrych wyborów zakupowych.
Komputronik wytyczył sobie jasny cel: sprawić, by zakupy w sieci były wygodniejsze. Od kilku dni można się przekonywać o tym, czy to się udało. Odświeżona została mianowicie karta produktu, która teraz nie tylko lepiej wygląda, ale też pozwala szybciej dotrzeć do najważniejszych informacji.
Szybki rzut oka na nową kartę produktu pozwala od razu wysunąć dwa wnioski. Po pierwsze: jest przejrzyściej. Po drugie: więcej kluczowych danych otrzymujemy już na starcie.
Dla tych, którzy szukają konkretów
Jest wyraźnie widoczna cena po prawej stronie. Pod nią zaś znajdują informacje o możliwości rozłożenia zakupu na raty oraz dostępności i czasie realizacji zamówienia.
Po lewej stronie widzimy z kolei dostępne promocje, które pozwalają zaoszczędzić, na przykład na zakupie akcesoriów.
Również po lewej stronie, tyle tylko że nieco niżej, mamy (lepiej wyeksponowaną) notę wystawioną przez użytkowników i najważniejsze elementy specyfikacji. Dzięki odnośnikom szybko też można zapoznać się z dodanymi opiniami (które mogą pomóc w podjęciu decyzji o zakupie) i wszystkimi cechami produktu.
Dla tych, którzy kupują oczami
Być może najważniejszą nowością jest jednak panel pośrodku. Przede wszystkim zdjęcie produktu jest teraz większe, a w dodatku istnieje możliwość przybliżenia jego szczegółów (funkcja zoom).
Poniżej wyświetlona jest również galeria dostępnych fotografii, a materiał wideo jest dodatkowo wyróżniony (i bez problemu uruchamia się na smartfonach). Każdy produkt można więc wygodnie obejrzeć z każdej strony.
Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej
Kluczowe informacje są wyświetlone u góry, ale zjeżdżając w dół strony można poznać szczegóły na temat produktu. Te są podzielone na pięć kategorii: Promocje (jeśli są), Opis, Cechy, Opinie i Opis producenta. Menu dające szybki dostęp do każdej z nich cały czas pozostaje u góry ekranu.
Stronę wieńczy natomiast prezentacja modeli, które zainteresowały klientów, oglądających także ten produkt.
Dla tych, którzy lubią szybko
Warto podkreślić, że zmiany objęły zarówno desktopową wersję strony, jak i tę mobilną. Co więcej, mają one pozytywny wpływ nie tylko na estetykę i dostęp do informacji, ale też na szybkość wczytywania – na wszystkich urządzeniach.
Wszystko to razem ma się przełożyć na zwiększenie wygody podczas przeglądania produktów w Komputroniku, ale też umożliwić dokonywanie lepszych, bardziej przemyślanych zakupów. Czy to się udało? Jak Wy oceniacie te zmiany?
Źródło: Komputronik, inf. własna
Komentarze
6